15 Ocak 2016 Cuma

Yves Saint Laurent Top Secrets Flash Radiance Skincare Brush / Makyaj Bazı ve Güzelleştiricisi

   Merhabalar;

   Yeni bir iş kurduğum için yazılarıma uzunca bir süre ara vermek zorunda kaldım. Yazmayı, yeni kullandığım ürünleri paylaşmayı çok özledim. Bu süreçte bir sürü ürün kullandım ve bugün yazacağım da içlerinden en sevdiklerim arasında olduğu için, başlangıcımı YSL in makyaj bazı ve güzelleştiricisi olarak anılan bu ürünüyle başlamaya karar verdim.





   Makyaj bazı aramalarım sonucunda Sephora'da bu ürünle tanıştım. Uzmanın bana söylediği modellerin defile öncesi kullandığı bir ürün olduğu, etkisini çok çabuk gösterdiği ve anında cilde parlaklık verdiğiydi. Tabi ki çok merak ettim ve biraz pahalı olmasına rağmen almadan edemedim :)

                                     

   Ürün şeffaf-beyaz ve sıvı özellikte... Kendi fırçası yardımıyla el değmeden kullanılabiliyor ve eşit şekilde yüze dağıtılabiliyor. Gözlerim için de kullanabilir miyim diye sorduğum uzmandan "evet" yanıtını aldığımdan dolayı tüm yüzüme kullandım (yine de göz çevreme çok da taşırmadım) ve sonuç gerçekten mutluluk vericiydi. Yorgunluktan solgun görünen yüzüme gerçekten de sürer sürmez bir canlılık verdi.

                                                

  Tabi ürünün biraz pahalı ve maalesef ki hızlı tükenen yapısı nedeniyle; (her gün kullansam 2 aya kalmaz biter) ben her gün kullanmak yerine daha seçici davranıp görüşme, toplantı veya davet gibi özel günlerimde kullanmaya karar verdim. Böylelikle kullanma süresini uzattım :)


                           

   Primer etkisinden ziyade o yorgunluğu alan, cildimi sakinleştiren ve canlandıran hızlı etkisine bayıldım :) Uykusuz kaldığınız, akşamdan kalma olduğunuz ya da daha güzel ve canlı görünmek istediğiniz günlerde imdadınıza yetişebilecek bir ürün gerçekten de...

   Ürün 40 ml. , 12 ay kullanım süresi var. Cildi temizleyip nemlendirdikten sonra kullanılıyor. Kullandıktan sonra makyaja geçmeden 2 dakika kadar beklemek gerektiği yazıyor talimatlarında. Tam hatırlamamakla birlikte 180-200 TL gibi bir fiyata almıştım sanırım Sephora'dan...


   Hassas cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı, ya da sivilce vs... gibi bir yan etki yaşamadım. Gönül rahatlığıyla ve mutlulukla kullanıyorum. Bittikçe alabileceğim bir kurtarıcı ;)


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder