17 Mart 2015 Salı

The Balm Time Balm Face Primer Makyaj Bazı

   Merhabalar... The Balm pek sevdiğimiz ve Gratislerde kolayca bulabildiğimiz hatta sık sık indirime girdiği için de pek bir mutlu olduğumuz bir marka... Hem fiyatının uygun olması hem de ulaşılabilirliğinin kolay olması (teşekkürler Gratis:)) denediğimiz ve kullandığımız ürün sayısının günden güne artmasına neden oluyor.


  Bugün bahsedeceğim ürün yine bir %40 indirim zamanı aldığım ve kullanmaya başladığım makyaj bazı... Öncelikle makyaj bazını neden, niçin ve nasıl kullanmalıyız bir kısa bahsedelim. Makyajı sabitlemek ve kalıcılığını arttırmak için makyaj öncesi-günlük yüz bakımı sonrası kullanılıyor makyaj bazları... Nemlendiricimizi kullandıktan sonra bir kaç dakika geçmiş olması tavsiye ediliyor cildimizin öncelikle nemlendiriciyi emmesi açısından... Hemen sonrasında göz çevresi ve dudaklar hariç tüm yüzümüze kullanıyoruz. Ben elimle uyguluyorum ürünü; hem eşit dağıtabilmek için, hem daha pratik olduğu için, hem de ürün israfını önlemek için... Fırça veya sünger de kullanabilirsiniz tabi bu uygulama için, tercihinize kalmış. Tavsiyem ürünü kullanmanızın üzerinde  ortalama 2-3 dakika geçtikten sonra makyaja başlamanız. Bu arada her cilt tipi için tek ürün üretmişler, benim karma cildimde herhangi bir yağlanma/kuruma yapmadı ancak diğer cilt tipleri için durum değişir mi bilemiyorum.

                        

  İnce çizgilerin görünümünü azaltarak cilt tonunu kusursuzlaştırmayı vaat ediyor. Dolayısıyla makyaj bazı olmanın yanında tek başına da kullanılabileceği söyleniyor. Doğrudur. Yine de tek başına kullanmaktansa makyaj bazı olarak kullanmayı tercih ediyorum ben.. Çünkü makyajın kalıcılığını arttırma konusunda gerçekten başarılı, t bölgesinde oluşan parlamayı da oldukça geciktirdiğini söyleyebilirim gönül rahatlığıyla..

   Daha önce de kullandığım makyaj bazları oldu ancak bu üründeki gibi sürdükten hemen sonra kadife hissiyatı uyandıran ve ten makyajını kolaylaştıran ürünler pek az, hem de bu fiyata... Örneğin bu üründen önce kullandığım Clinique'nin makyaj bazı yüzümde sivilce oluşumuna neden olmuşken bu üründe böyle bir sorunla karşılaşmadım, bu beni kullanmaya devam etmem konusunda oldukça motive etti. Cilde kolayca yağ gibi dağılıyor. Şeffaf, vaselin kıvamında ve renginde bir ürün. Üstteki fotoğrafta gördüğünüz miktar ürün tüm yüze yeterli geliyor. Ürünün çok hafif bir kokusu var, beni rahatsız etmiyor hiç..

                                       

   Ürün 30 ml.. Her gün makyaj yapsanız bile en az 3-4 ay kullanmanıza yeter bir miktar. Eğer her gün kullanırsanız haftalık yüz peelingi kullanmayı ihmal etmemenizi önemli öneririm. Yalnız kafamı karıştıran bir durum var kullanım süresiyle ilgili... Kutusunda, açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi olduğu ibaresi varken; kendi ambalajı üzerinde, açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi olduğu ibaresi var alttaki fotoğrafta da görebileceğiniz üzere... Ben 6 ayı geçtikten sonra kalan ürünü kullanmamayı düşünüyorum bu nedenle...

        

   Ürünün içeriğinde paraben olmaması da beni şaşırttı ve sevindirdi. İçeriğinde silikon var tabi ki; o kadife hissiyatını, gözenek doldurma ve görünümü pürüzsüzleştirme efektini başka türlü nasıl sağlarlardı zaten bilemiyorum, silikon da cilt için biliyoruz ki pek iyi değil, Ancak bunun yanında cilde yararlı vitaminler de var. İçerik olarak fena olmadığını düşünüyorum. Ambalajının oldukça hafif ve kırılmayacak, dökülmeyecek şekilde tasarlanması da işlevselliğini arttırıyor. Alıştığımız ambalaj tasarımından biraz uzaklaşmış The Balm bu ürün için, daha işlevsel ve sade bir tasarıma yönelmiş ancak yine retro bir görünüme sahip... Tüpte olması da ürünün hijyenik kalması açısından beğendiğim özelliklerinden oldu... Tüpten kolayca sıkarak istediğiniz miktar ürünü elde edebiliyorsunuz.

   Gratis'in %30-40-50 indirimlerinde denk gelirseniz ve bir makyaj bazına ihtiyacınız varsa ben deneyin derim, Bitince tekrar alacağım bir ürün oldu kendisi... İndirimde 30 TL civarı bir fiyata almıştım.


2 yorum:

  1. Makyaj bazı kullanıyorum ama bu ürünü denemem lazım sanırım ;))

    YanıtlaSil
  2. Hala lilakutu aliyor musunuz?
    Abonelik neden iptal ettiniz?

    YanıtlaSil