13 Nisan 2014 Pazar

Tekrar Aranızdayım :)

   Merhabalar... Bilenler bilir her gün bloğuma yeni yazı yazardım. Ancak yaklaşık 15 gün önce bilgisayarım bozulmuştu ve bu nedenle uzak kaldım bloğumdan... Nasıl özlemişim, aklımda kelimeler elimde ürünler birikmeye başladı. Bloğuma yeni yazı yazamadığım her gün bir kayıp gibiydi benim için... Ohhh tekrar buralardayım, çok mutluyum :)

   Bu arada da bol bol düşünme fırsatı buldum bloğumla ilgili... Uzun süredir aklımda olan bir konuda daha yazmaya başlamaya karar verdim bu süreçte; yaşam ve ilişkiler... Güzellik ve bakım deyince önce dış güzellik gelse de aklımıza hayatımızı güzelleştirmek huzurdan, hayattan zevk alabilmekten, ilişkilerimizden ve kişisel gelişimden geçiyor çokça da... Kişisel bakım kadar kişisel gelişimde çok uzun zamandır ilgi alanım...Yaşamı yaşamayı ve yaşamdan zevk almayı çok seviyorum. Dostlarımla da sık sık konuştuğum, paylaştığım konular bunlar... Çoğu zaman bu konularda benimle sohbet etmekten hoşlandıklarını söylerler, bu da beni çok mutlu eder tabi ki :)

   Ben de okuduklarımı, yaşadıklarımı ve gözlemlediklerimi naçizane yazardım satırlara... Artık bloğumda da paylaşmak fikri doğdu ve umarım sizlerde severek okursunuz. Geri dönüşleriniz benim için çok çok önemli... Eğer yazdıklarım sevilirse bu yazılarım da zamanla artabilir.

   Her olumsuz durumdan bir olumlu pay çıkarmayı seviyorum; bloğuma yazamadığım bu süreç bana bu yeni kararı aldırdı, düşünmeye zaman buldum. Olumsuzu yine olumluya çevirdim kendimce:) Sizlere de keyifli bir pazar gecesi dilerim. Sık sık buluşmak paylaşmak için beklerim buralara... Sosyopericiğinizi yokluğunda unutmadınız umarım :)

14 yorum:

  1. bence doğru karar, aynı kararı ben de aldım,tabii vakit bulabilirsem, merakla bekliyorum yazılarını ben 20 senedir içindeyim kişisel gelişimin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh ortak noktalarımız çoğalıyor gittikçe :) Ben de yazılarını merakla bekliyorum öyleyse...

      Sil
  2. kişisel gelişim artı kişisel bakım :) süper olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur :) Çok teşekkür ederim yorumun ve desteğin için...

      Sil
  3. tekrardan hoş geldin o halde canım :) yeni yazılarını da merakla bekliyorum :)

    Bu arada çekilişime katılmadıysan eğer beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkür ederim :) Çekilişlere de uzak kaldım tabi bu bilgisayar yokluğunda, katılıcam mutlaka...

      Sil
  4. tekrar hoş geldin. yeni yazılarını dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Böyle güzel yorumlar alınca nasıl mutlu oluyorum anlatamammmm...

      Sil
  5. Çok güzel düşünmüşsün canım :) Hoş geldin yeniden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :) Hoşbuldummm..

      Sil
  6. Hoşgeldin tekrar, ben de bloğumda her şeyi paylaştığım için tek bir konu yerine birden çok konu üzerine olan blogları daha çok seviyorum, zaten yazı dilin çok güzeldi merakla diğer yazıları da bekliyoruz o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıkça yazası geliyor insanın :))) çok teşekkür ederimmmm yorumun ve desteğin için..

      Sil
  7. bu bölüm en çok bana yaramazsa taş olayım kuzu :D sevindim dönüşüne ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy sana faydalı olmak için farklı planlarım var ama bi gerçekleştiremedik kiii.... Sağolasın canımın içi :)))

      Sil