20 Mart 2014 Perşembe

Yves Rocher Pure System Pore Minimizer Tonik (Akne Kızarıklıklarını Hafifleten Gözenekleri Arındıran Matlaştırıcı Tonik)

   Merhabalarrrr... Sizlere yeni keşfettiğim ve ilk kutusunu bitirdiğim, 2. sini ise hemencik alıverdiğim, çok sevdiğim bir toniği anlatmak istiyorum bugün...

                                 

   Yazımın başlangıcından fark ettiğiniz üzere ben bu toniği çok sevdim. Daha önce kullandığım hiç bir toniğe benzemiyor yapısı... Sıvı değil oldukça yoğun nerdeyse yüz yıkama jeline benzeyen bir yapısı var, fotoğraflarda da görebileceğiniz üzere... İlk kullanmaya başladığım zaman şaşırmış ve hatta tekrar kontrol etmiştim yanlış bir şey mi aldım diye :) Ancak hayır, kıvamlı bir tonikle karşı karşıyayız. Yapısından dolayı sevmeyeni de çok diğer bloglardan okuduğum kadarıyla, ancak benim için negatif bir etkisi olmadı.


   Benim cildimin tüm ihtiyaçlarını karşılıyor, akne kızarıklıklarını hafifletme, gözenek arındırma, matlaştırma, cildi sıkılaştırma... Daha ne olsun... Paraben içermiyor. İçeriğinde organik aloe vera özü, kaside kökü özü, elma özü, salisilik asit içeriyor. İçeriğinde alkol ve parfüm de var yalnız onu da demeden geçmeyeyim. Hassas cildimde herhangi bir rahatsızlığa yol açmadı. Tasarımını da sevdiğimi söyleyeyim, lacivert koyu renkli bir şişesi olmasına rağmen şeffaf yapısından dolayı içerisinde ne kadar ürün kaldığını görebiliyorum. Rahatsız edici bir kokusu yok. Sağlam bir kapağı var ve dökülme yapmıyor.

                     

   Kullanımı diğer toniklerle aynı, pamuğa döküyoruz ve yüzümüze göz çevresi hariç uyguluyoruz. Sürdüğüm an gerçekten de cildimde bir rahatlama ve hafif bir gerilme hissediyorum ancak bu kurumaktan dolayı olan gerilme gibi değil, sağlıklı bir gerilme hissi... Ben bu toniği sürdükten sonra serum ve nemlendiriciye geçmeden önce vaktim varsa 15 dakika kadar beklemeyi tercih ediyorum ki etkisini tam gösterebilsin. Sürdükten sonra bu jelimsi kıvamın cilt tarafından emilmesi zaman istiyor gibi geldi bana, cilt bakımına ayıracağınız zamanınız kısıtlıysa bu toniği sevmeyebilirsiniz.

        

   150 ml ürünün indirimsiz fiyatı kendi internet sitelerinde ve mağazalarında 24.90 (incelemek için TIK TIK )... Ben üyelere özel %30 indirimden 17.43 TL ye aldım son alışverişimde ve kayısılı yüz peelingi de (fiyatı 12.90) hediyem oldu.Son zamanlarda sık alışveriş yaptığım ve yapmaya devam edeceğim bir marka Yves Rocher. Denemek istediğim pek çok ürünü var... Bu tonik de uygun fiyatlı ve beklentilerimi karşılayan bir ürün oldu. Tek olumsuz yönü yapısından dolayı diğer toniklere nazaran çabuk bitiyor. Sizin de cildinizde özellikle T bölgenizde yağlanma, sivilce izleri ve gözenek probleminiz varsa bir şans verin derim ;)


  

1 yorum:

  1. Tam da yeni tonik arayışına girdiğim bir dönemdeyken bu yazıyla karşılaşmam çok iyi oldu. :)

    YanıtlaSil