5 Mart 2014 Çarşamba

The Body Shop For Men Maca Root Göz Serumu

   Merhabalar :) Bugün ilk defa bir erkek bakım ürünü incelememle karşınızdayım. Tabi ki ürünü ben denemedim, sevgilime aldım ve ona sorduğum sorular sonucunda bu yazıyı yazıyorum.


   Eh ben bu kadar bakıma meraklıyken tabi ki sevgilime de ucundan kıyısından bulaştırmam lazımdı:) Bir yerden başlamak gerekiyor dedim ve göz serumuyla başladık biz de... Eh yaş alan sadece kadınlar değil, erkeklerde yaş alıyorlar ve genelde de ciltlerine özen göstermedikleri için daha çabuk çizgi çubukla tanışıyorlar. Tabi erkekler bu durumu da avantaja çevirmeyi başarmışlar ve kır saçlar olsun, çizgili çubuklu gözler olsun... onlara karizma kattığına bizi inandırmışlar. Evet, doğrudur, şöyle yanlardan hafif kırlaşmış saçlar erkeğe ayrı bir karizma katıyor ancak ben yine de dozunda bakımlı olsun istiyorum sevgilim de... O da beni kırmadı ve kullanmaya başladı bu göz serumunu...

  

   Başlarda gerçekten de hiç göz kremi veya serumu kullanmadığı için etkisini gördüğünü itiraf etti :) Ancak daha sonra bu etkinin yavaşladığını ve durduğunu söyledi, ben de bunun çok doğal olduğunu anlattım. Zaten bu ürün öyle yoğun nemlendiricili veya yüksek vaatleri olan bir göz kremi değil... Dolayısıyla kuru ve sorunsuz göz altları varsa sizin de sevgiliniz ve/veya erkek kardeşiniz-abiniz memnun kalabilir bu üründen... Belli bir noktaya kadar iyileşme gözlemlenmiş olması da bence başarı...  Ürün 15 ml ve üstten basmalı bir ambalajı var ve dolayısıyla hijyenik... Ancak içini göremediğimiz için ne kadar kaldığını da bilemiyoruz. Açıldıktan sonra 6 ay kullanım süresi var, 2 ayı geçkin süredir kullanıyor ve henüz bitmedi.

                   

   Hafiften serinletici ve rahatlatıcı bir etkisi olduğunu da ekledi. Vaatleri arasında göz şişliklerinin inmesi, gözü rahatlatması var zaten ve bence de bunları yerine getiriyor. Fiyatı da uygundu... Denenebilir ;)  Bilmem bir erkek bakım ürünü yazısı yazmam hoşunuza gitti mi?:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder