22 Mart 2014 Cumartesi

The Balm Time Balm Concealer - Light Clear (Kapatıcı)

   Merhabalar... The Balm ürünleri kalbimizdeki yerlerini gittikçe sağlamlaştırıyor hem tasarımlarıyla, hem pigmentasyonlarıyla hem de Gratis indirimleriyle :) Çok yazıldı hakkında, ben de deneyimlerimi paylaşayım dedim...

 

   Benim de 14 Şubat indiriminden aldığım ve o zamandan beri de kullandığım, artık yorumlama zamanımın gediğini düşündüğüm ürünlerinde birisi bu concealer... Fotoğrafta da gördüğünüz gibi oldukça ince bir sürümü çok doğal bir şekilde kapatıcılık sağlıyor. (ilk fotoğrafta gözümün tamamen makyajsız hali ve 2. fotoğraf sadece The Balm Time Balm kullanılmış hali)


                        

   Bendeki rengi Light Clear... İnanılmaz doğal duruyor öncelikle bunu söyleyeyim. Ben cilt tonumdan çok açık duran kapatıcıları sevmiyorum. Doğal bir şekilde daha sağlıklı bir görünüm versin benim için günlük kullanımda yeterli...

                           

   Tasarımından bahsetmek gerekirse mini mini yuvarlak ve şeffaf bir kavanozun içerisinde 7.5 gramlık bir ürün... The Balm'ın alıştığımız sevimli ambalajlarından birisi olmasa da kullanım açısından ergonomik bir tasarımı var. Oldukça hafif ve küçük ambalajıyla taşıma kolaylığı sağlıyor. İçerisinden fotoğraflarda göreceğiniz gibi beyaz küçük bir sünger çıkıyor ancak ben bu süngeri hiç kullanmadım, fırça ve parmaklarım yardımıyla kullanıyorum ürünü... Önce fırçayla göz altlarıma sürüyorum ürünü, sonra da homojen bir dağılım için yüzük  parmaklarımın ısısıyla pıt pıt vuruşlarla cildimle bütün olmasını sağlıyorum. 24 ay kullanım süresi var, bence yeterli...

                          

   Oldukça bereketli bir ürün, 1 aydan fazla zamandır kullanıyorum ve çok az ürün kullanmışım şimdi baktığımda... Tahminim en az 5-6 ay yeter miktarda ürün var bu minik kavanozda her gün kullanımda...Ürünün indirimsiz fiyatı 23.90, ben % 40 indirimle 14 TL gibi oldukça ucuz bir fiyata aldım. Teşekkürler Gratis :)

   

  Ürün katı yapıda, fırça yardımıyla alınabiliyor. Ya da parmaklarımızla da alabiliriz ancak o zaman hijyen konusunda sıkıntı olabilir düşüncesiyle ben fırçayla ürünü kavanozundan alıp cildime yedirirken parmaklarımı kullanmayı tercih ediyorum bahsettiğim gibi...

                         

   Kapatıcılığı orta seviyede... Çok sorunlu göz altlarınız, torbalarınız ve morluklarınız yoksa size yetecektir. Ancak yoğun bir kapatıcılık beklentiniz varsa sizi mutlu etmeyebilir. Ufak sivilce izlerimde de kullanıyorum ben zaten cilt tonuma yakın bir renk aldığım içinde verim alıyorum.

                           

   Peki çizgilere doluyor mu? Evet hafiften doluyor, ancak hangisi yapmıyor ki a dostlar? En azından ince yapısından dolayı hafif bir toplanma yapıyor ve ufak pıt pıtlarla da düzeliyor. Ben pudrayla sabitleme ihtiyacı da hissediyorum daha az topaklanması için... Tahriş, kuruma gibi problemlerle ise karşılaşmadım. Zaten hafif yağlı da bir yapısı var, yağlı göz altı olanlar memnun kalır mı bilemem?  Kalıcılığı fena değil, gün içerisinde ufaktan bir tazeleme ihtiyacı hissedebiliyorum bazen. Kapatıcılık dışında aydınlık veriyor mu derseniz, bence hayır...

   Vaatlerinden bir diğeri ise göz çevresine bakım yapması, ancak böyle bir etkisi varsa bile hissetmek zor... Zira göz kremi kullanıyorum zaten... Ancak en azından zarar vermediğini bilmek güzel ;) Gece yatarken sürmeyi aklımdan bile geçirmem :) Göz altı kapatıcıları denemeye doyamadığım makyaj ürünleri, sizin severek kullandığınız ve tavsiye edebileceğiniz bir kapatıcınız var mı?

8 yorum:

  1. en sevdiğim kapatıcılardan birisi :)
    gerçekten çok doğal duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğallık konusunda gerçekten başarılı :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım ben Missha 'nın the style under eye brightener isimli ürününü kullanıyorum. Göz altı çizgilerine dolmuyor, hem göz altımda hem de sivilcelerimi kapatma amacıyla kullanıyorum. Fiyatı da 15 TL civarı, kavanozda olmaması da artısı. Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şakaaa :))) ilk fırsatta alıyorum canım, çok merak ettim, teşekkürler tavsiye için..

      Sil
  3. bende aldım bunu, ama ne bileyim çok istediğim görüntüyü yakalayamadım sosyocum ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru renkle doğal bir görüntü elde etmek mümkün ancak kapatıcılığı için aynı şeyi söyleyemem bende ;)

      Sil
  4. merhablar lensiniz o kadar doğal ki bende numaralı lens kullanıyorum markası ve rengi nedir? :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bende bu üründen aldım fakat cilt tonumdan koyu tonunu almışım yanlışlıkla :( med medium aldimda onun rengini açabilir miyiz ya bir oneriniz var mı

    YanıtlaSil