16 Mart 2014 Pazar

Nail Trick PF705 Mor Oje

   Merhabalarrrr... Bugün size çok sevdiğim bir ojeyi tanıtmak istedim. En sevdiğim yanı tabi ki rengi, nasıl güzel nasılllll :))) Mor ama böyle metalik ve ışıkta da çok güzel yansımaları var...


   Bu ojenin bildiğimiz ojelerden bir farkı var; soyularak çıkıyor. Nasıl yani? Şöyle ki gerçekten ojeyi soyuyorsunuz, asetona veya oje çıkarıcıya ihtiyacınız kalmıyor. Peki ben bu özelliğini sevdim mi? Ne yalan söyleyeyim; hayır.... Neden peki? Bir kere zaman alıyor tek tek soymaya çalışmak, tek seferde soyup çıkarmak pek de kolay değil uğraştırıyor ve bir diğer sevmediğim kısmı ise tırnağımın üstünü de hafiften yıprattığını düşünüyorum. Ojenin kendi sitesindeki açıklaması şöyle;

"Nail Trick Peel Off tırnağınızdan çıkarmak için aseton ya da oje çıkarıcı gerektirmiyor, çünkü su bazlı. Hayır hayır, su ile çıkmıyor, soyularak çıkıyor! Sentetik bazlı olmadığı için çıkarılırken bir çözücüye ihtiyacı yok. Nail Trick Peel Off diğer ojeler gibi çözücüler, alkol, formaldehit, tuloen, fitalat, asetat, glikol eter gibi zararlı uçucu kimyasallar ve parfüm içermiyor, kokusuz ve çevre için zararsız.  Nail Trick Peel Off ojenin, yalnızca su, akrilik polimerler ve mineral pigmentlerden oluşan formülü kururken bileşimindeki su buharlaşıyor ve polimer teknolojisi ile tırnağın yüzeyine tutunuyor. Nail Trick Peel Off, çözücü bazlı kimyasal ojelere alerjisi olanlar, aseton kokusundan hoşlanmayanlar, çocuklar, hamileler ve çevreye duyarlı herkes için ideal. Üstelik normal ojeler kadar da kalıcı ve kapatıcı."
   Dolayısıyla bu tarz bir hassasiyeti olanlar için iyi bir alternatif olabilir.

                  

   Yalnız güzel bir haberim var, soyularak çıkarılabiliyor olması asetonla çıkaramayacağımız anlamına gelmiyor neyse ki :) Ben yine bildiğim yöntemden şaşmıyorum ve asetonla çıkartıyorum ojeyi... Dolayısıyla bu soyularak çıkarılma özelliği benim için bir şey ifade etmiyor ancak opsiyon olarak kalması yine de kötü değil... Olur da asetonsuz kalırsak ve çıkarmak istersek ojemizi işimize yarayabilir ;)

                  

   Kalıcılığı orta... Üstünde de yazdığı üzere kalıcılığı arttırmak açısından kuruduktan sonra üzerine koruyucu ve parlatıcı top coat sürebiliyoruz. Su bazlı olduğu için soyulmaya meyilli ve kalıcılığı çok başarılı değil dolayısıyla 1 günden uzun kullanmayı düşünüyorsak bu yöntemi uygulamakta fayda var.



   Sürümü ve kapatıcılığı ise oldukça başarılı buldum ben... Fotoğraflarda tek kat halini görüyorsunuz . Fırçası da biraz kısa olmasına rağmen sürümü kolay... Kuruması da çoğu ojeye göre hızlı... 12 ml ve 24 ay kullanım süresi olan ojenin güncel fiyatı kendi sitesinde(tık tık) 16 TL... Bilmem rengini siz de benim kadar beğendiniz mi:)


  

1 yorum:

  1. Polimer Teknolojisi taban puanları 2020 açıklandı. Resmi veriler ışığında önlisans için hazırladığımız Polimer Teknolojisi başarı sıralaması 2019 ‘da ayrıca iki yıllık Polimer Teknolojisi bölümü hakkında bilgi vermeye çalışmaktayız. Bunun yanında kontenjanlara da yer veriliyor. https://yksdestek.com/polimer-teknolojisi-2-yillik-taban-puanlari/

    YanıtlaSil