14 Mart 2014 Cuma

Lilakutudan Alışveriş Yapmak İçin Nedenler ? :)

   Merhaba canlar... Alışveriş postları zaman zaman çok faydalı oluyor biliyoruz ki...Umarım bu yazım da henüz Lilakutu ile tanışmamış olanlar kaldıysa onları tanıştırmış olur.



   Lilakutu'nun keşif kutularını seviyoruz evet, ancak alışveriş yapmak da bir o kadar keyifli benim için... Sebeplerini sıralamak gerekirse;

* 30 TL üzeri alışverişlerimizde kargo ücretsiz. E zaten genelde de 30 TL üzeri alışveriş yapılıyor.
* Ücretsiz olmasının yanı sıra adım adım hem telefon mesajıyla hem de e-mail ile siparişimizin nerde olduğu bilgisi bize direkt Lilakutu tarafından veriliyor. Bu bilgilendirme siparişimizin alınmasından, yola çıkmasına, yakınımızdaki kargo merkezine gelmesine ve dağıtıma çıkmasına ve nihayetinde elimize ulaşana kadar devam ediyor.
* Defalarca alışveriş yaptım ve her seferinde ortalama 1-2 iş günü içerisinde alışverişim ulaşmış oluyor bana. Sadece 1 sefer stoklarında bulunmadığından gecikme olmuştu bir kaç gün, bunu hem bildirmişlerdi arayarak hem de gecikme için fazlasıyla hediye ürün göndermişleri, gönül almayı çok iyi biliyorlar:)
* Marka hiç duymadığım bir marka bile olsa, eğer Lilakutu sitesindeyse mutlaka belli bir kalitede olduğu konusunda içim rahat... Marka seçimleri konusunda oldukça seçiciler. İçeriklerine dikkat ediyorlar markaları sitelerine almadan önce...
* Lilakutu internet sitesi sadece bir alışveriş sitesi değil; güzellikle ve ürünlerle ilgili pek çok makale, yazı, video, ürün yorumları.. da bulabilirsiniz. Zaman buldukça sitelerinde sayfalar arasında dolaşıyorum ve pek çok şey öğreniyorum.
* En ufak bir sıkıntınızda müşteri hizmetleri yakinen ilgileniyor ve sizi asla mağdur etmiyorlar.
* Alışverişlerimde tester, hediye konusunda da en bonkör bulduğum sitelerin başında geliyor. Her alışverişte kendi seçeceğiniz 1 deneme ürün hakkımız var, ancak 1 ürünle kaldıklarını ben hiç görmedim. (Bu alışverişimde de görebilirsiniz, sadece Pco maske benim siparişim, Pco göz maskesi seçtiğim hediyem, makyaj çantası, Toni&Guy Kuru Şampuan, Fillast testerları, Activar göz kremi testerı ve yüz yıkama jeli testerı da onların hediyeleri)

                    

   İşte tüm bu nedenlerden dolayı Lilakutu'dan alışveriş yapmayı çok seviyorum. Gönül rahatlığıyla da tavsiye ediyorum. Pek çok ürün keşfettim, denedim ve denemeye de devam edeceğim. Ah bi de keşke keşif kutularını yine her ay yapsalar :( :)

6 yorum:

  1. ben hiç keşif kutusu almadım. bir kere alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım. gerçekten çok ilgililer ve düşünceliler. mesela denemek için seçtiğim tester bitmiş yerine başka bir ürün koymuşlar. hemen arayıp haber verdiler. ayrıca dediğin gibi kargonun ücretsiz olması mükemmel :))) bir de her an haber vermeleri tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy minik kuşummmm bu yorumları cevaplamamışım, çok özür dilerim. Ben bu yazıyı yazdıktan sonra da mesaj atıp düzeltti Lilakutu , 30 TL üstü alışverişler ücretsiz kargoymuş bir süredir. Yazıyı düzeltmiştim, buradan da tekrar yazayım da vebali kalmasın üzerimde :)

      Sil
  2. lilakutuyu bende çok seviyorum neredeyse her ürününü gözüm kapalı kullanabilirim ve çok güven verici bir site

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, kozmetikte gönül rahatlığıyla alışveriş yaptığım sitelerin en başında :)

      Sil
  3. Lila kutu hızlı ve iyi bir hizmet sunuyor :) Ve bilgilendirme süreçleri çok iyi çalışıyor http://goosestyle.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, Lilakutu canımız :)))) Bu arada takip etmeye çalıştım bloğunu ancak GFC butonundaki sorun nedeniyle takip edemedim, bilgine...

      Sil