1 Mart 2014 Cumartesi

Gönderdiğim "Süslü Kutu", bakalım beğenecek misiniz :) ?

   Merhabalar... Biliyorsunuz ki buseinwonderland bloğunun sahibesi "Süslü Kutu" etkinliği düzenlemişti ve ben de son anda sevgili Hülya Vural ile eşleşmiştim. Daha önce ondan gelen SÜSLÜ KUTUM u paylaşmıştım sizlerle... Benim de kutum bir süre önce Hülya'ya ulaştığı için artık gönül rahatlığıyla kendi hazırladığım kutuyu da paylaşıyorum.


   Çok küçük bir kutu seçmek istemedim ve Koçtaş'ta gördüğüm bu kutuyu ideal buldum hem sağlamlık açısından hem de boyut açısından... Sonrasında da kullanabileceği bir kutu olsun istedim, umarım öyle de olur...


                      

   Hülya ile uzun uzun e-mailleştik. Benim için en zor kısmı hediye seçmek oldu çünkü Hülya kozmetik ürünleri kullanmadığını ve makyaj yapmadığını söyledi, işte bunu beklemiyordum :) Zorlu bir süreçti, bolca soru sordum ve hediyeleri toplamaya başladım...

                

   Fular, eşarp, tarak, kemer, Üstün Dökmen' in Küçük Şeyler kitabı Hülya için...

            

   Bereyi kendim ördüm, küçük kızı biraz büyüyünce severek kullanır umarım. Etiketleri Hülya sevmiş ve kullanmaya başlamış, çok sevindim.  Bilekliği de kendim yaptım, nazar değmesin onlaraaa :) Küçük naftalin bohçasını kendi diktiği elbiselerin arasında saklar umarım. Çayları da keyifle içmesini diliyorum, ayna her çantaya lazım değil mi ama :)

               

   Gelelim küçük kızı için seçtiğim hediyelereee... Ben küçükken ufak da olsa kendi çantam olsun  çok istemiştim ve zorla aldırmıştım annemlere :) Gerçekten Hülya'nın tatlı kızı da çok sevmiş, çok mutlu oldum. Boya kalemlerini yarılamış bile :) Kitapları şimdilik Hülya okur ilerde kendi diye umut ediyorum. Pocahontas da yine benim çok sevdiğim bir çizgi karakterdi, bilmem o da sever mi? Tokalar, bileklik ve ufak oyuncak da yine kızın için Hülyacım...

     

   Kutu gönderirken zarar görür diye çok kaygılandım, iyice paketledim :) Paketlemeden içine de mavi boncuklar doldurdum bu tatlı aileye nazar değmesin diye :) Elimden geldiğince süslü bir kutu hazırlamaya çalıştım, umarım becerebilmişimdir...

                        

2 yorum:

  1. Kutu çok tatlı olmuş canım ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmmm , beğenmene sevindim :)

      Sil