15 Mart 2014 Cumartesi

GNC Women's Ultra Mega 90 Tablets - Besin Desteği

   Merhabalar... Bloğumu ve diğer blogları okuyor ve hatta kendinizde yazıyorsanız demektir ki kendinize, cildinize, güzelliğinize düşkünsünüz. Nasıl ki kullandığımız ürünler çok önemliyse aynı zamanda yediğimiz-içtiğimiz de en az o kadar önemli...


   Bu sebeple de size 3 aydır kullandığım ve yeni bitirmiş olduğum GNC nin bu tabletini yazmak istedim. "Beslenme desteği" olarak nitelendiriliyor. Bu demek değil ki bu hapı alıyoruz ve istediğimiz kadar sağlıksız beslenebiliyoruz Hayır bunlar hep destek ve ileriye yönelik kendi vücudumuza yaptığımız yatırımlar bence :)

                                

   Gelin içindekilere yakından bakalım önce;

Tek Tablet Degerleridir : 

Vitamin A : 2500 IU
Vitamin C : 100 mg
Vitamin D : 200 IU
Vitamin E : 50 IU
Vitamin B-1 : 40 mg
Vitamin B-2 : 40 mg
Niacin : 40 mg
Pantothenic Acid : 40 mg
Vitamin B-6 : 12.5 mg
Vitamin B-12 : 40 mcg
Biotin : 40 mcg
Calcium : 250 mg
Magnezyum : 100 mg
Çinko (Zinc) : 7.5 mg
Selenyum : 50 mcg
Bakır (Copper) : 1 mg
Manganez : 2.5 mg
Chromium (Krom) : 50 mcg
Choline : 5 mg
Inositol : 5 mcg
PABA : 5 mg
Citrus Bioflavonoid Complex : 12.5 mg
Civanpercemi  : 1 mg
Molybdenum : 25 mcg
Silica : 1 mg
Vitamin K : 37.5 mg
Ahududu Yapragi : 1 mg
Boron : 1 mg
Garlic : 1 mg
Folic Acid : 200 mcg
Demir : 13.5 mg
Iodine : 75 mcg

   Beslenme desteği olarak 2 tablet alınması öneriliyor. Ancak ben yeterince sağlıklı beslendiğimi de düşündüğümden sabahları kahvaltıdan sonra 1 tablet aldım ve 3 ay boyunca kullanmış oldum böylelikle 90 tableti... Tabi ben buna kendim karar vermedim, GNC yetkilisi de beni bu yönde yönlendirdi ürünü satın alırken.. Kendinizi yorgun hissederseniz günde 2 tablete kadar alabilirsiniz de dedi ayrıca...



   Vücut direncim arttı, pek hasta olduğum söylenemez, hep ayakta atlattım bu kış şimdiye kadar hastalıkları ki biliyorsunuz ki 2 kere ağır grip salgını oldu İstanbul'da... Cildim ve saçlarıma da mutlaka faydası olmuştur diye düşünüyorum. Tek başına etkisini söyleyemeyeceğim çünkü yanında pek çok ürün kullanıyorum tabi ki saçım ve cildim için... Kadınlara yönelik olması da bence önemli çünkü erkek vücudunun ihtiyaçlarıyla kadınınki aynı değil...

   Ben kullandığım sürece kendimi iyi hissettim ve herhangi bir yan etkisini de görmedim. Tok karnına içtim ancak öncesinde veya sonrasında çay-kahve içtiğimde veya hemen yola çıktığımda hafif bir mide bulantısı yaptı bende... Bunlara dikkat ettiğimde bir sıkıntı yaşamadım. Kilo aldırmadı bana, merak edenler için onu da söyleyeyim. Gördüğünüz gibi yeşil renkli hafif büyük bir hap şeklinde... İçerken kokusu rahatsız edebiliyor, bol su ile bir avazda içtim :)

                             

   Şu an GNC nin kendi sitesinde indirimde ve 116.95 TL yerine 81.87 TL... Tekrar almadan önce tekrar bir araştırmaya gireceğim ve denemeye değer bulduğum ikame bir şey bulamazsam tekrar alabilirim...  Satın alırken 3 ay kullandıktan sonra 1 ay kadar ara vermemi tavsiye etmişti GNC satış danışmanı... Ben de buna uyacağım ve bu 1 ay dışarıdan takviye bir şey kullanmayacağım... Sizin de bilginize :) Tabi siz yine de danışmandan tekrar bilgi alın, her bünyenin ihtiyacı farklı olabilir. Ben sadece kendi deneyimimi paylaşmak istedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder