27 Mart 2014 Perşembe

Beemy Honey Yüz Temizleme Jeli

   Merhabalar... Lilakutumdan ve de Vanilya kutumdan çıkan yüz yıkama jeli Beemy Honey'i denedim ve 2 deneme boyunu bitirdim. Şimdi yorumlarımla karşınızdayım.


   Önce vaatlerine bakalım;

"Beemy Honey Yüz Temizleme Jeli; yumuşatıcı etkili bal, koruyucu özellikli buğday proteinleri ve besleyici özellikli arı sütü içeriği ile cildinizde kuruluğa ve çatlamalara neden olmadan etkili bir temizleme sağlar. Ayrıca, cildinizin yumuşamasına ve ipeksi bir parlaklığa kavuşmasına yardımcı olur. Tüm cilt tipleri için uygundur. Bal hammaddesi, organik olarak İtalya'da yetiştirilmiştir. Yaklaşık %98,3 oranında doğal içeriklere sahiptir. Petrokimyasal maddeler, parafin, paraben, silikon, SLS, SLES içermez. İtalya'dan ithal edilmiştir."

                         

   Peki vaatlerini yerine getiriyor mu bence?

* Vaat ettiğinin tersine cildimi biraz kuruttu ancak karma bir cildim olduğu için pek sorun etmedim. Eğer kuru bir cildiniz varsa orijinal boyunu almadan önce bir testerını denemenizi tavsiye ederim.
* Cildime ekstra bir parlaklık verdiğini gözlemlemedim.
* İçeriği oldukça temiz. İşte bu harika :)
* Kokusu gerçekten de bal notaları taşıyor. Beni rahatsız etmedi, az biraz yoğun yalnız...

                       

   12 ay kullanım süresi var. 300 ml boyu 23.90 TL, oldukça uygun fiyatı ve bereketli bir ürün... Vaatlerindeki etkileri gözlemlemedim ancak yine de ürünü sevdim. Cildimde hassasiyete, kızarıklığa veya sivilcelenmeye yol açmadı. Hatta biraz kuruttuğu için iyi bile geldi karma cildime diyebilirim.

              

     Tekrar alır mıyım peki? Cilt rutinimi uzun vadeli değiştirmeyi pek sevmediğim için alacağımı zannetmiyorum ancak alınabilir bir ürün olduğunu düşünüyorum ;)

2 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum bu ürünü. Üstelik elimde 300 ml olanı var :) İçeriğinin temiz ve fiyatının uygun olması sebebiyle almıştım. tabii yorumlarda da olumsuz bir şeye rastlamamam almamda etkili oldu. Ben memnunum. İlk kullandığımda kokusu ağır gelmişti ama neyse ki uzun sürmüyor hemen geçiyor :) Dediğin gibi kurutuyor biraz cildi. Benim yanaklarımı kuruttu biraz ama nemlendirici ile hallediyorum sorunu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın bir arkadaşım da aldı tam boyunu ve aynı yorumlarda bulundu; mesela Clinique 'nin temizleme jelini kullanmıştı ve onda sivilce yapmıştı, bu ürün çok iyi geldi. Kişiden kişiye de değişiyor tabi ürünün etkisi ancak genel kanı önemli :) Ben de yeni bir ürün amadan önce tüm bloglardaki yazıları okuyorum ve olumlu yorumların yüzde yüksekse tabi oldukça etkiliyor... Yorumun için teşekkürler minik kuşum :)

      Sil