19 Şubat 2014 Çarşamba

Coco Chanel Mademoiselle Parfüm

   Merhabalarrr :) İlk parfüm yazımla karşınızdayım... İlk yazımda en sevdiğim ve yeni bittiği için de biraz buruk olduğum Coco Matmazel parfümümü hasretle özlemle anarak anlatmak istiyorum :) Bitmesine gerçekten üzüldüm çünkü tüm parfümlerde %50 indirimler olurken bu parfüm bir türlü indirime girmiyor ve beni üzüyor, buradan yetkililere sesleniyorum... Şu an benim bitirdiğim100 ml fiyatı 340 TL civarı...

   

   Neden bu kadar seviyorum bu parfümü? Çünkü yıllardır bana en çok hitap eden koku bu oldu, bu çevremdekilerin yorumu aynı zamanda... Biliyorsunuz ki parfüm ne kadar güzel kokarsa koksun bir de "ten uyumu" diye bişey var canım :)))

                           

   Turunçgil ve odunsu notalar ağırlıkta...Üst notalarda portakal, mandalina, portakal çiçeği, bergamot; orta notalarda yasemin, Türk gülü, ylang-ylang; alt notalarda Tonka fasülyesi, paçuli, vetiver ve misk... Tasarımı sade ama klasik... Çantaya atmak için 50 ml lik boyu da var ancak 100 ml almak her zaman daha avantajlı oluyor fiyat bakımından, onun da fiyatı 250 TL civarı...

                              

   Kadınsı kokuları seviyorsanız ama çok ağır ve şekerli kokulardan hoşlanmıyorsanız denemenizi öneririm. İnanılmaz kalıcı, sabahtan akşama kadar kokusu değişmeden gün boyu size eşlik ediyor. Yolda yürürken durdurulup parfümünüzün adını sormalarından hoşlanmıyorsanız kullanmamanızı tavsiye ederim :)

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder