12 Ocak 2014 Pazar

Yves Rocher İndirim Alışverişim (internet sitesinden)

   Merhabalarrr :) İndirimleri yakından takip edenler bilir; Yves Rocher'de güzel bir kış indirimi devam ediyor. Hem mağazalarında hem de internet sitelerinde devam eden indirim seçeneklerinden ben internet üzerinden olanını tercih ettim. Nedeni ise göz kremimi değiştirmek istiyordum, Clinique all about eyes kullanıyordum bir süredir. Yazısını okumak isterseniz buyrun burdan tıklayınız :) 100 TL lik alışverişinizde 89.9 TL lik göz kremi hediye olarak geliyor internet alışverişinizde, ancak mağazalarına sorduğumda aynı kampanyanın olmadığı öğrendim ve bu nedenle de siparişlerimi online verdim. Zaten 75 TL üzeri alışveriş yapınca kargo ücreti ödemiyorsunuz. Ben de başladım sepete ürün eklemeye ve 100 TL ye (evet tam 100.3 TL lik alışveriş yaptım, ne fazla ne eksik :))) bakalım neler aldım...

 

1) Matlaştırıcı Tonik  24.9 TL
2)Yatıştırıcı Temizleme Sütü 24.9 TL
3)Onarıcı Ayak Balsamı 22.9 TL
4)Kuvvetlendirici Tırnak Bakımı 14.9 TL
5)Oje Kurutucu12.9 TL
6)Profesyonel Makyaj Süngeri 5.9 TL
7)Eau de Toilette-Org. Vanilya 44.9 TL
8)Göz Kremi 89.9 TL

               

   Tabi bunlar normal fiyatları ürünlerin... Ve toplamda 241.2 TL ediyor ancak ben kredi kartına taksitle 100.3 TL ye aldım. 141 TL kardayım :)  Siz ne düşünüyorsunuz bu alışverişim konusunda ??? Denedikten sonra yazılarını da yazacağım tabi ki ama sizin aralarında kullandığınız ürünler var mı? Memnun kaldınız mı? Ve bu markanın hangi ürünlerini severek kullanıyorsunuz ve tavsiye edersiniz. Paylaşırsanız sevinirim...

                     
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder