24 Ocak 2014 Cuma

Ürün Dibini Görme Projesi (Project Pan) nedir? Neden ihtiyacım var :) Beraber başlayalım mi? :)

   Merhabalarrrr :) Pek çok kozmetikseverin başına gelen bir durumla karşı karşıyayım... Elimde öyle çok ürün var ki başladığım ve hatta başlayamadığım ve almaya öyle çok devam etmişim ki, geçende çekmecelerimi düzenlerken fark ettim ve hatta yazısını yazdım kullanılmayı bekleyenler diye, merak edenler BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)

   Bunu fark ettiğimde de "kozmetik diyeti" ne girmeye karar verdim. H&M den son ürünüm olan bronzer'ı aldım (yazısını yazacağım tabi ki), hani diyete girmeden son kez sevdiğin şeyi yersin ya, o misal :) Sonra başladım araştırmaya ki bu durumun blog aleminde yeri varmış tabi ki ve adına da "Project Pan" deniliyormuş. Yani " Ürünün Dibini Görme Projesi", "Kozmetik Diyeti" diğer bir deyişle... 10-20 adet bitirmek istediğimiz ürünün dibini görmeden yeni ürün satın almamak mantığına dayalı bir proje...

   Ben projeyi kendimce şöyle yapmaya karar verdim; zaten yeni sayılabilecek bir blog yazarı olarak şu an kullanmakta olduğum pek çok ürünün yazısını yazmamış durumdayım. Yeni ürünlerin fotoğraflarını çekip kullanıp yazmak daha doğru duruyor ancak kullandığım ve ambalajları eskimiş ya da yarılanmış ürünlerle ilgili deneyimlerimi de sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu nedenle her gün bu projede dibini görmeyi amaçladığım ve hali hazırda kullanmakta olduğum ürünleri sizlerle paylaşmak ve yorumlamak istiyorum. Evet fotoğrafları kullanılmış ürünlerden olacak ancak idare ediniz, önemli olan içerik değil mi ama :)

   Bu arada da zaten yazmaya başladığım ürünler günden güne azalmaya ve bitmeye başlayacak ve proje bitince de yeni ürünleri de paylaşmaya başlayacağım. Bekleyenler yazımda gördünüz, buna gerçekten ihtiyacım var çünkü elimdeki ürünleri kullanma tarihleri bitmeden tüketmek istiyorum ziyan olmasın diye... Hatta sizlerin de böyle bir ihtiyacı varsa ve benimle beraber bu diyete girmek isteyen olursa birlikten kuvvet doğar, hadi beraber başlayalım Project Pan'a ve hatta birbirimize konuk yazar olalım:) Ne dersiniz ???

21 yorum:

  1. oohh süper proje :) benim de var eritmek istediğim zilyon tane kozmetiğim :) ama niyeyse hep bir yenisini alayım hep bir daha iyisini kullanayım hali :) ben de sizinle birlikte başlayayım bari projeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahane olur :) Bugünden başladım, kullanıp bitirmeyi planladığım ürünleri ayırdım ve bugün makyajımı da bu ürünlerle yaptım sadece... Her güne de 1 yeni yazıyla bunları anlatma kararı aldım... Hadi beraber başlamış olalım, isterseniz bloğuma konuk olun yazılarını fotoğraflarını paylaşalım?

      Sil
    2. anlaştık :) o zaman karşılıklı konuk olalım birbirimize :)

      Sil
    3. Anlaştık :) ayrıntıları maille konuşalım, sosyoperi@gmail.com

      Sil
  2. ben bu projeyi yaptım hatta dolabımda bir sürü kıyafet var diyerek dolap detoksunu da yaptım, valla çok güzel oldu ama şöyle bir tarafı da var şu an hiçbir şey alasım gelmiyor, gerçi ihtiyacım olanı alıyorum tabii. Gerçekten çekmeceleri ve dolapları düzenlemek açısından harika oluyor ama sonrasında alışveriş yapası gelmiyor insanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maddi- manevi bir süre rahat edeceğim gibi gözüküyor, iyi fikir gerçekten sonrasında bir de dolap detoksuna da ihtiyacım var :) O ürünleri ayırıp kullanmaya başladım bugün ve ilginç bir şekilde rahatladım, severek alıp kullanıp kenara koyduğum ürünler pek çoğu... Bir süre alışveriş yapmasam gerçekten çok iyi olacak, hazır indirimler de bitmişken (gerçi sevgililer günü geliyor :)) Ucu kaçıyor sürekli alıp stoklayınca, neyim var neyim yok ayıramaz oldum... En azından şimdi biten ürünleri alıcam sadece... Çok mutluyum valla :)

      Sil
  3. Sosyopericiğim ben varım ürünlerimin dibini görmeye seninle beraber :)
    ürün biriktirmedim aslında pek, ama elimdekileri bitirmek istiyorum, 3-5 makyaj, 3-5 de cilt bakım ürünüm var hemen bitirmek istediğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleyyyy :)))) o zaman konuğum oluyosun, yazını bekliyorum, tamam mı ???

      Sil
    2. tamamdır, en kısa sürede hazırlayacağım yazımı :) çok heyecanlandım, hehhe:D

      Sil
    3. Bekliyorummmm en kısa zamanda :))))

      Sil
  4. Ben de varııııım =) 2 makyaj, 4-5 cilt bakım ürünü, birkaç da tester var elimde, senin bu yazınla birlikte ben de bitirmeye niyetlendim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper süper süper :) Bekliyorum mutlaka yazını, sosyoperi@gmail.com

      Sil
  5. ben de yakın zamanda bitirme projesine başladım cnm yazımda blogumda mevcut:) http://heryerdenherseydenn.blogspot.com/2014/01/project-pan-1.html
    kesinlikle birlikte yapınca daha iyi sonuç veren türden şeyler bunlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman gerekiyor böyle kozmetik diyeti, aldıkça alıyoruz :))) halen bitiremediklerin varsa konuğum olursan yazını beklerimmm ;)

      Sil
  6. bende başlıyorum yarından itibaren:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikaaaa :))) yazını beklerim öyleyse, anlaştık mı ???

      Sil
    2. neden olmasın, önümüzdeki hafta yollarım:)

      Sil
  7. canım yazıyı hem fotoğraflayıp hem yazıp sana nasıl göndereceğimi bilemedim, ama blogumda paylaştım
    http://belgin-ce.blogspot.com.tr/2014/02/project-pan1.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum canım, ohhh ne güzel ferahlicaz şimdi, dolapta yenilere yer açılsınnnn :)

      Sil
    2. evet açılsın:)))

      Sil