30 Ocak 2014 Perşembe

Ürün Dibini Görme Projesi / 6. Ürün: MAC Mineralize SPF 15 Foundation (NW35)

   Merhabalarrrr:) Bugün konuğum bir MAC fondöten... Bu fondöten katı yapıda, nemlendiricili krem kompakt bir fondöten... Ben alalı 1 buçuk yılı geçiyor ve oldukça az kaldı. Aslında çok önceden biterdi ancak ben bu ürünü fondöten olarak kullanmıyorum, nasıl mı? Şöyle ki...




   Bana profesyonel makyaj uygulayan bir makyöz bu yapıda bir ürünle kontür uygulamıştı yüzüme ve çok beğenmiştim ancak pek de ihtiyaç duyduğum bir makyaj şekli gibi gelmemişti ve bu nedenle kullandığı ürüne dikkat etmemiştim. Ancak daha sonra o gün çekilen fotoğraflara baktığımda hafif kontürlemenin yüze anlam kattığını ve eser miktarda değiştirdiğini gördüm ve başladım o gün kullanılan ürüne yakın bir şey aramaya, ancak bulabildiğim en yakın ürün bu oldu :) Yani aslında fondöten olarak kullanılan bu ürünün, ben benim cildime göre bir kaç ton koyusunu aldım ve kontür için kullanmaya başladım ve dolayısıyla da normalden çok uzun süre dayanmış oldu bana... Ancak başka ürünler keşfettikçe bunu daha az kullanmaya başladım. 24 ay kullanım süresi var ve birkaç ay kaldı bu sürenin dolmasına, ben de alıverdim Project Pan ürünlerim arasına...

                          

   Ürünü anlatmam gerekirse; bence çok başarılı... Bir kere mineralli ve 15 koruma faktörlü bir fondöten... Katı yapısı sizi korkutmasın öyle kalıp gibi durmuyor doğru bir fırçayla dağıttığınızda ve orta kapatıcılıkta diyebilirim. Tabi daha yoğun uygulamalarda kalıcılığını arttırabilirsiniz, katı yapısı buna izin veriyor. Nemlendiricili, dolayısıyla her cilt tipi için uygun olmakla beraber kuru ciltler ekstra gönül rahatlığıyla kullanabilirler. Kadifemsi oldukça pürüzsüz bir görünümü var uygulamadan sonra... Bence denemeye kesinlikle değer ;)

                      

   Ürünü rahatlıkla makyaj çantanıza atabilirsiniz, katı kıvamı ve koruyucu sağlam ambalajıyla akma bulaşma gibi bir sorun yaşamazsınız. Oldukça hafif, ürün 10 gr... İçinde aynası ve uygulama süngeri var. Ben uygulama süngerini hiç kullanmadım fotoğraflardan göreceğiniz üzere, hatta unutmuşum bile çünkü fırçayla uyguladım hep... Hazır fark etmişken pudra süngeri olarak kullanayım bari :)))

                        

   Bendeki rengi NW35, dediğim gibi kontür için kullandığımdan benim için normalde koyu bir renk... 16 farklı rengi var, dolayısıyla mutlaka size uygun bir rengi de vardır. 10 gr ürünün güncel fiyatı 92 TL ve sürekli kullanımda da aylarca kullanabileceğiniz bir miktar. Daha ayrıntılı incelemek veya sipariş etmek isterseniz BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)

2 yorum:

  1. mrb ben hülya vural benim yazdıklarım size ulaşmadımı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalarrr, bana direkt e mail atar mınız ?? sosyoperi@gmail.com

      Sil