26 Ocak 2014 Pazar

Ürün Dibini Görme Projesi / 2. Ürün Kryolan Cake Make Up Wet Foundation / Pudra - Fondöten

   Merhabalar :) "Ürün Dibini Görme Projesi" kapsamında bitirmeyi planladığım 2. ürün Kryolan marka bir pudra - fondöten. Bu ürün hem ıslatılarak fondöten olarak hem de kuru haliyle pudra olarak kullanılabiliyor, ilginç bir ürün :)  Aslında boyun, dekolte ve vücut makyajı için üretilmiş ancak yüzde de gönül rahatlığıyla kullanabiliyorsunuz benim gibi...

   Kryolan markası profesyonel bir makyaj ürünleri markası, genelde sahnede ve kamera karşısında kullanılmak üzere üretiliyor pek çok ürünü ve makyaj uzmanları tarafından da sıklıkla tercih ediliyor. Zaten ürünün üzerinde de "film und theater" ibaresi var, Almanya'da üretiliyor ve bu nedenle de açıklama alışık olduğumuz gibi İngilizce değil :)

                        

   Ben de aynı amaçla almıştım ürünü mesleğimden dolayı... "Sahne Sanatları" diyebiliriz kısaca :) Islak formuyla uzun süre kullandım. Şöyle ki; ıslattığımız bir süngeri katı haldeki ürüne sürüyoruz ve yoğun bir fondöten olarak cildimize kullanıyoruz. Tabi ki günlük makyaj için oldukça kalın bir yapısı var bu kullanım şekliyle, ancak kapatıcılığı iyi bir ürün arıyorsanız ta kendisi diyebilirim, ne kusur kalıyor ne renk farklılığı...Kalıcılığı oldukça yoğun olduğundan sahnede daha sık tercih ediliyor, terlemeye parlamaya oldukça dayanıklı:)

  

    Günlük kullanımda ise pudra fırçasıyla veya kuru süngerle normal pudra kullanır gibi kullanabiliyorsunuz ve yine oldukça kalıcı ve etkili bir ürün... Çok fazla renk seçeneği var, sizin teninize uygun bir rengi de mutlaka vardır. Renklerini ve diğer Kryolan ürünlerini incelemek isterseniz BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)

  

    Fotoğraflarda gördüğünüz üzere benimkisi bitmek üzere ve bir köşeye kaldırmışım, kurumuş iyice... Ben de günlük makyajımda pudra olarak kullanmaya karar verdim ki 24 aylık kullanım süresi dolmadan tüketeyim bu güzel ürünü... 40 gr olan ürünün güncel fiyatı 72 TL civarı...

                    

2 yorum:

  1. Bu ürünü ben de çok seviyorum. Günlük kullanımda ıslak kullanımı biraz ağır olabilir. Özellikle de yaz aylarında. Ancak gece makyajında kesinlikle bir numara. Gerçekten insanı baştan yaratıyor. Kuru pudra olarak kullanmayı düşünmemiştim, deneyeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gece makyajı için de ideal, fotoğraflarda çok güzel duruyor :) Ben de pudra olarak kullanmaya yeni başladım bitirebilmek için, günlük makyaja başka bir şey kullanmıyorum cildime ve kapatıcılığı yine çok iyi, denedikten sonraki yorumunu bekliyorum...

      Sil