25 Ocak 2014 Cumartesi

Ürün Dibini Görme Projesi / 1. Ürün: Clinique High İmpact Mascara 01 Black / Rimel

   Merhabalar... Kullanmakta olduğum bir kaç rimelden biriyle başlamak istiyorum "Ürün Dibini Görme Projesi" yazılarıma... Clinique'nin sevdiğim rimellerinden birisi ve yaklaşık 5-6 aydır kullanıyorum, tabi başka rimellerde kullandığım için bitiremedim. Ancak oldukça uzun kullandım ve yorumlayabilirim.



   Vaadi; kirpiklere hacim katması ve kalınlaştırması. Bu vaadini de yerine getiriyor. Ben severek kullanıyorum kendisini... 2 rengi var, Black ve Black/Brown, benim kullanmakta olduğum renk Black...

            

   Fotoğrafta gördüğünüz gibi uzun süredir kullanmama rağmen hala oldukça güzel renk veriyor ancak tabi ki performansı düşmeye ve hafiften topaklanma yapmaya başladı. Günlük kullanıp bitirmeyi hedefliyorum, ancak özel günlerde yetersiz kalabilir şu haliyle.

                    

   Fırçası benim sevdiğim dolgun kıllı fırçalardan, plastik ve tarak gibi olanlardansa bu klasik fırçalar her zaman tercihim.

                       

   Clinique'in online sitesinde güncel fiyatı 59 TL... İncelemek isterseniz BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)

  Siz bu maskarayı kullandığınız mı, beğendiniz mi? Severek kullandığınız ve tavsiye edebileceğiniz bir rimel var mı, proje bittiğinde denemek isterim? :)

6 yorum:

  1. ben de bunu kullandım çoook uzun yıllar boyunca, benimki de proje de yer alıcak :) kesinlikle collistar ı tavsiye ederim yeni rimel arayışın için, şimdiye kadar YSL, Clinique ve Collistar ürünlerinin 3 ünü de çok uzun zaman kullandım.. Ama favorim kesinlikle Collistar.
    Linki bu;
    http://www.tekinacar.com.tr/shop/kadin/makyaj/goz-makyaji/klasik-maskara-ve-waterproof-maskara/collistar-mascara-infinitoblack_150935.aspx

    bu arada en kısa zamanda mail atıcam sana, senden de bekliyorum eceinceblog@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç almayı planlamadığım bir rimeldi Collistar, ama sen böyle diyince çok merak ettim ve diyet bitince alınacaklar listeme ekledim :) Mailini bekliyorum ben de en yakın zamanda yazımı hazırlayıp gönderiyorum... :))

      Sil
  2. Bende çok severek kullandım bunu şu sıralar ise yves rocher rimeli kullanıyorum bakmak istersen
    http://nypdsena.blogspot.com.tr/2014/01/yves-rocher-sexy-pulp-rimel.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği çok güzelmiş ürünün, merak ettim şimdi :) Mutlaka edinicem kozmetik diyetimden sonra bu mascarayı da, özellikle gözü tahriş etmeyecek bir içeriğe sahip olması şahane benim gibi hassas göze sahip kişiler için.. İtiraf etmek gerekirse ben de Yves Rocher'in makyaj malzemelerini hiç denemedim...

      Sil
  3. Çok başarılı mascaralardan biridir. Ama favorim Lancome Hypnose :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lancome Hypnose'da hemen listeme alındı :) Teşekkürler tavsiyen için..

      Sil