8 Ocak 2014 Çarşamba

Seregon's World bloğunun çekilişini kazandım ve hediyelerim elime ulaştı :)

   Merhabalar... 2014 bana oldukça şanslı geldi ve kazandığım 2. çekiliş Seregon's World bloğunun sahibesinin düzenlediği Organique markasının ürünleri oldu; duş jeli, vücut peelingi ve vücut losyonu... Ürünlerin ayrıntılı bilgileri için şurayı ziyaret edebilirsiniz tıktık .

   Bu arada şişelerine ve kaplarına bayıldım, özellikle vücut peelinginin kutusunu bittikten sonra temizleyip farklı amaçlarla kullanmayı düşünüyorum :) +Selin seregon 'e teşekkürlerle ürünlerin fotoğraflarını paylaşıyorum...





   Çok teşekkür ediyorum, ürünler gayet güzel paketlenip kargolanmış ve hiç zarar görmemişler. Gayet de hızlı ulaştırdılar elime... En yakın zamanda deneyip yazılarını da yazacağım :)

                      

                             

                              


4 yorum:

  1. şanslısın :) hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmmm :) Gerçekten öyle...

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan:) Umarım memnun kalırsın ürünlerden, ben kokularını çok beğeniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokularına ve ambalajlarına bayıldım, içerikleri de oldukça iyi :) Şimdiden çok teşekkürler, kullanmaya hemen başlicammmm :)))

      Sil