28 Ocak 2014 Salı

Penti İndirim Alışverişim :)

   Merhabalar :) Malum kozmetik diyetindeyim, ama bu demek değildir ki Penti nin %70 indirimini kaçıracağım. Yüklendim çoraba çünkü inanılmaz ucuzlamıştı ve çok karlı bir alışveriş yaptım. İnternet sayfasında indirim hala devam ediyor, muhtemelen mağazalarında da ediyordur ancak ben bu alışverişi yapalı 1 haftayı geçti (19 Ocak) ve daha o gün talan edilmişti Bahariye Penti... Ne kadar 1 beden varsa ben aldım sanırım :) İhtiyacınız varsa kaçırmayınnnn !!!



1)  Setra Külotlu Çorap; Kalın çorap görüntüsünde ,ince,desenli yumuşak dokulu bir çoraptır.
   *Normal Fiyatı: 9.95 TL
   *İndirimden Aldığım Fiyat: 2.98 TL



2) Premier İnvisible Opaque: Bel kısmı sıkı, aynı zamanda toparlayıcı,iz belli etmeyen,düşük belli,mat ve teni az gösteren bir çoraptır.
   * İndirimde değildi ancak merak ediyordum, alıverdim bunu da... Fiyatı 10.95 TL



3) Mat 20 Külotlu Çorap: İnce,mat,ve burunlu bir çoraptır.Genellikle okul çorabı olarak da tercih edilir.
   * Bu çorapta da indirim yoktu ama ihtiyacım vardı ve zaten uygun fiyatlıydı: 4.95 TL



4) Full Korse :Özel dokusu sayesinde,karın,mide,basen ve yan bölgeleri toparlayan,yüksek belli korsenin çorap kısmı parlak ve teninizi az gösterir.Kıyafet altında belli olmuycaktır.Doğru sonuç için tam beden ölçülerinde alınması önerilir.
   * Diyeceksiniz ki "yahu zaten 1 bedenmişsin, daha ne korseli morseli şeyler alıyorsun, merak a dostlar merak :) Bi de çok indirim vardı, almadan edemedim. Normal Fiyatı: 18.90
   * İndirimli Fiyatı: 5.67 TL



 5) Giselle: İnternet sitesinde yok bu çorap, açıklamasını bulamadım bu nedenle.
   * Normal Fiyatı: 9.95 TL
   * İndirimli Fiyatı: 2.98 TL




6) Senna: Kendinden desenli,kalın ,mat bir çoraptır.
   * Normal Fiyatı: 9.95
   * İndirimli Fiyatı: 2.68



7) Marga: Renkli baklava desenli,yumuşak dokulu,kalın bir çoraptır.Günlük kullanım için tercih edebilirsiniz.
   * Normal Fiyatı: 9.95 TL
   * İndirimli Fiyatı: 2.68 TL




8) Giselle : İnternet sitesinde yok bu çorap, açıklamasını bulamadım bu nedenle.
   * Normal Fiyatı: 9.95 TL
   * İndirimli Fiyatı: 2.98 TL

 
 
 

 
 *** Açıklamaları Penti'nin internet sitesinden aldım.

İndirimsiz Ödemem Gereken Fiyat: 84.55 TL
İndirimde Ödediğim Fiyat: 35.87 TL
İndirimden Kazancım: 48.68 TL
*** Aldığım 8 çoraptan 3 ünde indirim yoktu.

   Siz bu Penti indiriminden alışveriş yaptınız mı, karlı buldunuz mu?
 

 

4 yorum:

  1. Çok güzeller ya ozellıkle korseli olan kullanıslı gorunuyor çünkü elbise de bel kısmı iz yapıyor çorapların...Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım valla kozmetik diyetindeyim diye verdim kendimi çoraba :))) Ben de onu ve siyah düşük belli olanı merak ediyorum en çok, denemediğim çoraplardı... Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ahhh ahh ben butun indirimleri kaçırıyorum bir aydir bebekten dolayı:)
    Gule gule giy canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebek miii :))) oyyy maşallahhh...neyseki indirimlerin biri bitiyo biri başlıyo, elbet bir yerden yakalarsın, bebiş için feda olsun tüm indirimler :)))

      Sil