23 Ocak 2014 Perşembe

Oysho İndirimi... Ahh yaz gelse hemencik :)

   Merhabalar...  Oysho markasının hemen her ürününü alıp kullanabilirim, öyle çok seviyorum kendisini:) Yılbaşı indirimine girmedi ancak yeni yılın ilk ayında ilk indirimini yaptı. Sezon ürünleri ve benim almayı düşündüğüm ürünler nedense pek indirime girmemiş, en fazla 10 TL lik indirimler vardı ürün başına. Umudumu kaybedip çıkacaktım ki bu mor-lila bikini üstünü gördüm.



 


   49.95 ten 19.95 e inmiş. Tam da benim ihtiyacım olan bir modeldi, askılarını çıkartıp straplez olarak kullanınca o sevmediğimiz askı izleri olmuyor bronzlaşırken bu modellerde...

                      

   Yalnız bikinin alt kısmını hiç sevmedim, iç çamaşırı gibiydi, bu nedenle almadım. Ben zaten alt ve üstleri farklı renklerle kombinlemeyi seviyorum bikinide... Bunu da Kom bikinimin siyah yandan bağcıklı ve ucunda gri topları olan bu bikini altıyla kombinleyiverdim. Kediciğim iplere bayıldı, fotoğraf çekerken bana biraz zorluk çıkardı onlarla oynicam diye :) Ben de kombini sevdim, siz ne düşünüyorsunuz ? Yaz gelse de kendimizi sulara atsak fena mı olur yahu...

6 yorum:

  1. Bikini üst rengine tek kelime ile B A Y I L D I M

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, valla benim de çok sevdiğim bi renk :) Yaz gelse de giysem :)))

      Sil
  2. ben ordan çıkan o kıüçük kafayı yirim amaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, artık fotoğraf çekmek benim için çok zor :) İlla gelip çektiğim ürünlerle oynamak istiyorlar..

      Sil
  3. allahım o nasıl bir sevimliliktir tatlılığına ölürüm uyyy :* Öpüp koklayasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormaaaa :) 2 tane var, onlarla ilgili ayrı bi yazım vardı ordan diğerini de görebilirsin, ya da twitterdan :))))

      Sil