4 Ocak 2014 Cumartesi

Lush Lemony Flutter / Tırnak Eti Bakım Kremi

  
   Lush markasını seviyorummm :) Dükkanlarına girip onu bunu koklama hobim var, bazen de (aslında sık sık:)) dayanamayıp kasaya uğradığım da oluyor. Daha önce kullandığım ve tekrar aldığım bir ürün bugün konuğum; Lush'ın tırnak eti bakım kremi... Tekrar almamdan da anlaşılacağı üzere benim çok beğendiğim ve başarılı bulduğum bir ürün...



   Kokusundan anlatmaya başlayayım zira kapağını açar açmaz yoğun bir limon kokusu alıyorsunuz... Ben çok seviyorum bu kokuyu, hatta ellerime sürdükten sonra da koklayıp durduğum bir gerçek :) Limondan ziyade limon ağacı ya da yeşil limon kokusuna benziyor ve oldukça tazeleyici bir etkisi var bence...

                        

   Tırnak eti bakım kremi olarak tanıtılsa da aslında vücudunuzda kuruyan ve sertleşen ihtiyaç hissettiğiniz her bölgede kullanabiliyorsunuz, ürünün kapağında da bu bilgi var zaten. Özellikle dirsek, diz kapağı, ayak ve ayak tabanı, omuzlar... 

                         

   Benim oldukça yumuşak ve kırılmaktan ziyade yırtılan tırnaklarım var. Bu nedenle tırnak ürünlerine oldukça meraklıyım, benim için bir ihtiyaç... Bu ürün de benim şimdiye kadar tanıştığım tırnak bakımında en başarılı ürünlerin başında geliyor. Etkisi harika ancak bazı dezavantajları var kullanımda... Oldukça yağlı ve geç emilen bir yapısı var. Gün içinde sık sık kullanmak zor olabiliyor, ben bunun yerine geceleri bolca sürüp nem eldiveniyle uyuyorum haftada 1 kez ortalama. Tabi bunun dışında da akşam evde otururken ya da ellerimi kullanmam gerekmediği zamanlarda, mesela film izlerken de tırnaklarıma bolca sürüp biraz bekletip masaj yaparak yediriyorum. Beklettiğinizde iyice yumuşayan tırnak etleriniz masajla beraber nerdeyse manikürden çıkmış gibi oluyor. Bolca sürün canlar siz de, elinizi korkak alıştırmayın, ürün o kadar bereketli ki isteseniz de kısa süre de bitiremeyeceksiniz ;) Ürün 50 ml, 14 ay kullanım süresi var, anca bitirirsiniz... Bu arada aynı ritüeli ayaklarım için de uyguluyorum, pamuk gibi oluyorlar...

             

   Lush ın o rengarenk ve yenilesi ürünlerinin en sevdiğim özelliklerinin başında hayvanlar üzerinde test yapmıyor oluşları geliyor, hemen ardından da geri dönüşüme ve doğaya verdikleri önem... Kutu %100 geri dönüştürülmüş plastikten yapılmış. Yetinmiyorlar tekrar kullanım için kutuyu geri istiyorlar, 5 tane kutu veya şişe geri götürdüğünüzde ise 1 adet Lush taze maske hediyeniz oluyor.

 

   İçerik oldukça dolu, yazmayayım tekrar kutunun arka kapak fotoğrafından inceleyebilirsiniz; incelediğinizde de bolca yağ ile karşılaşacaksınız. Bu da yapısının neden bu kadar yoğun ve zor emiliyor olduğunun cevabı olmakla beraber başarısının da nedeni.. .Partiküllü bir yapısı var, sürer sürmez eriyorlar içindeki tanecikler. Krem şeklinde olmasına rağmen nerdeyse bakım yağı sürmüşsünüz gibi oluyor. Bence katlanılan zorluğa değecek bir ürün... Zaman zaman stoklarda kalmayabiliyor, bulursanız ve denemek isterseniz kaçırmayın derim, memnun kalacağınızı düşünüyorum bu soğuk kış günlerinde özellikle...

                     

2 yorum:

  1. Burt's Bees limon yağı içeren tırnak eti bakım kremine benziyor :)
    Bloğunu takipteyim bana da beklerim bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmadım ama merak ediyorum, memnun kaldın mı?? Geliyorum bloğunu ziyarete:)

      Sil