14 Ocak 2014 Salı

Lilakutu siparişim :)

   Merhabalar... Lilakutu'ya bayılıyorum. Bence alanlarında çok iyiler... Ürün seçimleri olsun, internet alışverişi olsun, siparişi ulaştırma hızları olsun... Bu ay Lilakutu'dan 100 Lilapuan kazanmıştık bilenler bilir. Ben de zaten LaNatural'in Roll On'unun sipariş edecektim. Uzun süredir LaNatural in koltukaltı spreyini kullanıyordum (yazısı için buyrun burdan tıklayın :) , Bu sefer roll on'unu deneyimlemek istedim.



   Ürün fiyatı 19 TL, önceki Lilapuanlarım ve bu ay bize hediye ettikleri Lilapuan ları kullanınca faturada da gördüğünüz gibi bana 6.02 TL gibi düşük bir fiyata kapıma kadar, hem de kargo ücretsiz geldi. Lilakutu'da tüm alışverişleriniz limit sınırı olmadan ücretsiz kargo ediliyor, harika değil mi ;) Bir de bunun yanında seçtiğiniz bir ürünün deneme boyunu hediye gönderiyorlar her siparişinizde... Ben Ozo10x in ozonlu ayak bakım&masaj losyonunu seçmiştim. Onlar yetinmemiş HB Hair Block'un şampuan deneme boyunu da eklemişler kutuya... Ve her zamanki gibi lila çiçeğimizle beraber özenli paketlenmiş olarak ulaştı kargom :) 6 TL ye daha ne olsun...

   Bakalım spreyi gibi roll on u da başarılı mı, içerik konusunda zaten bu markayla içim rahat, daha önceki yazımda ayrıntılı anlatmıştım. Sizlerin online alışveriş yaptığınız ve memnun kaldığınız siteler hangileri paylaşırsanız sevinirim :)

4 yorum:

  1. gerçekten çok güzel ve özenli hazırlanmış bir paket, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. ben de bu gün bekliyorum kargo bakalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle kargo geleceği zaman bi heyecan bi bekleyiş :) Senin de güzel günlerde keyifle kullanmanı dilerim...

      Sil