14 Ocak 2014 Salı

kardeş bloğum Modern Tıpçı'da çekiliş var, bi inceleyin derim :)

   Merhabalar güzellikler ;) Modern Tıpçı Günlüğü bloğunu kardeş blog ilan ettim kendi kedime, kızcağızın haberi yok... Nedeni ise ilk çekiliş kazandığım blog, bu vesileyle ilk tanıştığım blogger arkadaşım oldu kendisi... Yazdıklarını okumayı seviyorum, kızın kendisini de sevdim  yahum ve karar verdim kardeş blog ilan ediverdim...

   Bir önceki çekilişini ben kazandığım için ve hediye kitaplarını da önceden okumuş olduğum için başkasının hakkını ihlal etmemek adına ben çekilişe katılmıyorum. Ama sizler bir inceleyin, bence çok keyifli  2 kitap seçmiş hediye olarak, ilaveten kazananın istediği bir kitap daha hediye edecekmiş... Bi de şeker bir defter ile kalem hediye edecekmiş, bana da hediye etmişti, yeni günlüğüm ve onun pembiş kalemi olur kendileri;) Hediyelerimle ilgili yazımı merak edenler buyrun burdan tıklayın :)

   Yeni çekilişine katılmak isteyenler ise buyrun burdan tıklayın :)

1. hediye kitabı;



2.hediye kitabı;



  Bol şans ;)

1 yorum:

  1. anaaaam:)) napmııış :D seni yirim ya ben kardeş bloğum :) en tatlı blog onunki en tatlı blogger o ;)) mazeretini geçerli kabul ediyorum yoksa ısrar ederdim ;) Teşekkür ederim bebeğim her şeyden önce bu kadar tatlı olduğun için :))

    YanıtlaSil