15 Ocak 2014 Çarşamba

Clinique Superbalanced Powder Make up SPF 15 Mineral-Rich Formula Orta Kapatıcı Pudra

    Merhabalar; size muhteşem bir pudradan bahsedeceğim... Clinique ürünlerinden sık sık bahsediyorum çünkü cilt dostu, hassas ciltlerin de gönül rahatlığıyla kullanabileceği ve sık sık çeşitli kampanyalarla indirimli alışveriş yapabildiğimiz bir marka.
                         
   Bu pudra da benim en sevdiklerim arasında... Orta kapatıcılıkta ancak ben özel günler dışında sadece bu pudrayı kullanıyorum fondötensiz ve yarı fondöten etkisi yaratıyor. Özellikle pudrayı sürdükten yarım saat sonra cilt iyice emince inanılmaz doğal ve sağlıklı bir görünüm oluşuyor...
                        
    2 yıldır kullanıyorum bu pudrayı ancak kötü bir haber aldım ki firma nedense (konuştuğum Clinique yetkilileri de en çok satan ve memnun kalınan ürünlerden biri olduğu konusunda benimle hemfikirler) artık bu ürünün üretimini durdurmuş, ben de hemen 1 tane yedek aldım en azından birkaç beni idare eder çünkü ikame ürün olarak ne çıkartacaklarını bilemiyorum.
                      
   Pudranın kullanımı çevirmeli yani rendeli bir yapıya sahip... Böylelikle kullanacağımız kadar ürünü alttan çevirerek rendeyle toz haline getirip kullanıyoruz ve pudra ziyan olmuyor, uzun süre dayanıyor. Her gün kullanmama rağmen en az 3-4 ay kullanıyorum.
***Ayrıca küçük bir tüyo vereyim, çevirdikçe pudra gelmemeye başlıyor ya, bitti diye ürünü atmayın:) Üstteki aksamı çıkarınca altında en az 2-3 hafta daha kullanabileceğiniz miktar pudra kaldığını göreceksiniz, bunu da pudra fırçası yardımıyla kullanmaya devam edebilirsiniz;)
                      

   Fotoğraflarda açılmamış haliyle pudra ve içinden çıkan kendi fırçası var ki, gerçekten çok pratik ve kullanışlı bir fırça. Ben evdeyken büyük pudra fırçasıyla kullanıyorum, daha hızlı oluyor ve daha eşit dağılıyor pudra ancak dışarıda gün içinde pudramı tazelemek istediğimde kendi fırçası gayet yeterli oluyor, bu arada tazelemede çok az miktar ürün hemen parlamanızı alıyor, dedim ya harika bir ürünnnn :) Umarım Clinique en az bunun kadar harika bir pudra çıkarır yoksa hayal kırıklığım had safhada olacak ... 

                   

   Ayrıca ürünün iç kapağı aynalı ve fotoğraflarda fark edebileceğiniz üzere üstü de aynalı, böylelikle makyaj çantanızda ekstra ayna taşımanıza da gerek kalmıyor ;) Ürünün 15 koruma faktörüne sahip olması da bir başka artısı, gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum, zaten şu ana kadar pek çok arkadaşım tavsiyem üzerine aldı ve hepsi de memnun, tekrar tekrar bittikçe almaya devam ediyorlar ve şimdi onlarda kara kara düşünüyor pudraları bitince ne kullanacaklarını, merak etmeyin mutlaka yeni tavsiyelerim olacaktır ;) O zaman kadar stoklar bitmeden temin edebilirsiniz, internette de henüz satışı var...

   Sizin çok memnun kalarak kullandığınız pudra önerileriniz varsa paylaşırsanız sevinirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder