15 Ocak 2014 Çarşamba

Çekilişimin Kazananııııı :)

   Merhabalarrrr :)  İlk çekilişimin talihlisi belli oldu :) Ama kazanamayanlar hiçççç üzülmesin, hemen 2. çekilişimi başlattım bile ara vermeden... "Sosyoperi'nin Şubat Ayı - Sevgililer Günü Çekilişi :) Son gün 7 Şubat 2014..." çekilişime katılmak için   buyrun burdan tıklayın :)





  Toplamda 166 kişi katılmış çekilişime, çokkkk teşekkürler. Bu kadar yoğun bir katılım beklemiyordum :)  Ek haklarla beraber inanılmaz ama 791 katılım oldu. Her akşam katılanları günü gününe yazmışım iyi ki yoksa bu kadar çabuk açıklayamazdım sonucu...

                       

  Veeee çekilişimin kazananıııı 202. hakka sahip olan "gelincika" oldu. Kendisini tebrik ederim ve hemen e-mail göndericem, 3 gün içinde geri dönüş alırım umarım. Çünkü hediyeler hazır ve paketlenmiş olarak bekliyorlar ve ben de bir an önce ulaştırmak istiyorum. Geri dönüş alamazsam tekrar yeni bir talihli belirleyeceğim.



******UFACIK BİR RİCAM VAR; EĞER BLOĞUMU BEĞENDİYSENİZ 30 SN AYIRIP  BLOG DEPOSUNUN YARIŞMASI İÇİN "SOSYOPERİ" BLOĞUMA OY KULLANIR MISINIZ ??? Benim için gerçekten önemli çünkü bloğumun daha geniş kitlelere ulaşabilmesi için güzel bir imkan olucak eğer kazanırsam bu oylamayı :)  Oy vermek için BUYRUN BURDAN TIKLAYIN :)  ŞİMİDEN TEŞEKKÜRLER...

   Yeni çekilişime katılmayı unutmayın :) Sevgiler...

                     

                              

12 yorum:

  1. Ya anlamadığım bi durum var.Ben sizin izleyicinizdm ama az önce "bu siteye katılın" ibaresini gördm ve şok oldum ki ilk kez sizde de görmedim.Kendi kendine iptal edilmesi gbi bi drum söz konusu olmadığına göre bunun nedeni ne olabilir? Hep bu yüzden kaybediyodum belki de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumu ben de yaşadığımda başlarda aynı şeyi düşünmüştüm ama sonra şöyle bir şey fark ettim... Katılın dedikten sonra sizden e-mail vs herhangi bir şeyin şifresini istiyorsa siz zaten o bloğa üyesiniz demek oluyor. Ve şifreyi girer girmez sayfaya üyelerin üzerine yönlendiriyor. Ama bir bloğu henüz takip etmiyorsanız "bu bloğu izle" gibi bir yazı çıkıyor sadece ve tıklayınca izlemiş oluyorsunuz. Yani benim tecrübem böyle, daha doğru bir anlatımla açıklayacak birisi varsa sevinirim bende :))) Kendi kendine iptal edeceğini hiç zannetmiyorum... Eğer emin olamıyorsanız o bloğun izleyicilerine tek tek baktığınızda muhtemelen kendi adınızı göreceksiniz izleyenler arasında...

      Sil
  2. güle güle kullansın:) anlaşıldı çekilişlerde şansım yok, zorlamasam mı acep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz ulaşmadı bana kazananım, umarım 3 gün içinde ulaşır... Bence hiç öyle düşünmeyin, sonuçta çekiliş yapan az sayıda blog var ve her birinin 1 talihlisi oluyor. Ek haklarda gerçekten şansı çok yükseltiyor. Ben kazanamasam da katılmayı çok seviyorum, tatlı bi bekleyiş oluyor açıklanana kadar... Ve eminim şeytanın bacağını kıracaksınızdır... Şansınıza inanmaktan hiç vazgeçmeyin :)

      Sil
  3. konuyla çok ama çok alakasız ama bir şey sormak istiyorum buloğuma yapılan yorumlar g+ dan bildirim olarak geliyor fakat ben o yorumları hiç bir şekilde göremiyorum . ne blogta ne g+ da sadece bildirim olarak varlar . yardımcı olabilirmisiniz :( bu arada bu yeni adresim sizide beklerim diğerini isim değiştiremememden dolayı çekiliş sonuçlarından sonra :) kapatacağım :) şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski ve yeni adresini yazar mısın belirterek yanlışlık olmasın :) hımmmm sorunla ilgili hiç bir bilgim yok ama istersen bildirim ayarlarını birkontrol et, belki onaylı yapmışsındır yorumları, aklıma başka birşey gelmiyor malesef...

      Sil
    2. https://plus.google.com/u/0/+EmsalSizimLindaask/posts eski olan bu ..
      https://plus.google.com/u/0/102562879957825028752/posts bu da yeni :) blogumada beklerim :) şimdiden sağol cnm :) yorumlarla ilgili sorunu resimle eski adresimde paylaşmıştım sana hala çözemediğim şeyler var yeni olmak zor :)

      Sil
  4. mail attım bir bakarsanız sevinirim, her iki paylaşım linkimde duruyor, günahımı aldınız :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efendim?? Anlamadım, ben size böyle bişey mi söyledim ??

      Sil
    2. özür dileriiim adres karışmış:) gözlüksüz yazınca böyle oluyor işte, çok çok özür

      Sil
    3. :) ben de şaşırdım.. Önemli değil, rica ederim...

      Sil
  5. ÇOOOK MUTLU OLDUM.. RAHATSIZLIĞIM VE TOPLANTI SEBEBİYLE MAİLE GEÇ BAKTIM ÇOK ÖZÜR ..HEMEN MAİL ATTIM SİZE...
    İYİ HAFTALAR :)

    YanıtlaSil