5 Ocak 2014 Pazar

Avon Glimmerstick Lipliner / Dudak Kalemi

   Merhabalarrrr :) Bugün konuğum Avon'un Glimmerstick dudak kalemi... Rengi kahverengi-mürdüm arası... Üzerinde yazmıyor maalesef, benim de uzun zaman önce yaptığım bir alışverişti, bu nedenle hatırlayamıyorum ve internette de bulamadım..
          

 Yavaş yavaş ilk çekilişimin günü yaklaştıkça çekilişime katılan talihlilerden birisine hediye edeceğim ürünleri de tanıtmış olmak istiyorum. Yine yedekli aldığım ürünlerden; birisi benim, birisi de çekilişimin kazananının...


   Asansörlü bir dudak kalemi, dolayısıyla açılırken kırılma-ziyan olma gibi bir durumda söz konusu değil... Yapısı da oldukça yumuşak, sürümü kolay ve dudağı kurutmuyor. Ben zaman zaman tüm dudağıma sadece bu kalemi uygulayıp çıkabiliyorum (fotoğraflardaki gibi), ya da üzerine parlatıcı geçerek kullanmayı da seviyorum. Bir süredir de ara ara kullanıyorum, öyle kolay kolay bitmiyor. Bu nedenle 2.sini hediye etmek istedim.

                    

   Fotoğrafta da gördüğünüz üzere rengi daha koyu ve kahverengimsi görünse bile dudakta çok doğal bir gül kurusuna dönüşüyor. Göz makyajınızı yoğun kullandığınız günlerde iyi bir alternatif olabilir dudaklarınıza... Ben severek kullanıyorum... Umarım talihlimde beğenerek kullanır :)

                                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder