10 Ocak 2014 Cuma

Avon Fondöten Fırçası

   Merhabalarrrr... Çekiliş hediyelerimden Avon fondöten fırçası bugün konuğum. Yedekli almıştım ve kendimde kullandım bu fırçadan... Öncelikle kıllarının sentetik olduğunu söylemeliyim. Ancak oldukça yumuşak ve cildi tahriş etmeyen bir yapısı, zaten tahriş edecek olsa ilk benimkini ederdi, kızarmaya yer arıyor :) Ancak fondöten fırçası olarak çok da kullanışlı bulmadığımı söyleyeyim, allık fırçaları daha başarılı mesela Avon'un aynı fırça serisinin... Hatta bu arada da yeni bir fırça serisi çıkartmış Avon, onu da meraktayım. Ben zaman zaman aydınlatıcı veya kontür fırçası olarak yararlanıyorum kendisinden:)


   Avon'un fırçaları iş görüyor ve fiyatları da oldukça uygun... Özellikle günlük kullanımda veya makyaj yapmaya yeni başlayanlar için iyi bir alternatif olabilir. Ben daha sonra MAC fondöten fırçasını denemek istediğim için bu fırçayı kenara koymuştum, zaman zaman makyaj çantama attığım oluyor daha az yer kapladığı için... 

                          

   Umarım çekilişimi kazanacak takipçim keyifle kullanır ve böyle bir fırçaya ihtiyacı vardır:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder