3 Ocak 2014 Cuma

Alessandro Pedix One Minute Pedicure Complete / Ayak Peelingi

   Merhabalar... Ayaklarımız önemli, en az eller kadar bakıma şefkate ihtiyaçları var ama kışın maalesef zaman zaman onları ihmal ediyoruz. En azından haftada 1 bile olsa peeling yaparak onları da mutlu edebiliriz:) Bu düşünceyle Pedix'in 1 dakikada komple pedikür etkisi yarattığı iddia edilen ayak peelingini denedim.






   İçeriğinde doğal yağlar, E vitamini, Atlantik deniz tuzu ve parfüm var. Burdan gönlümü kazanmıştı aslında... Bi de rengine bayıldım ambalajının, ohhh...




    Ancak maalesef kullanmaya başladığımda aynı optimistlikte kalamadım. Banyodan çıkmadan hemen önce uyguladım, ancak inanılmaz yağlı bir yapısı var. Dolayısıyla "sür ve ılık suyla yıka çık" yapamıyorsunuz tavsiye edilen kullanım şekliyle, çünkü banyodan çıkamadan kendinizi yerde bulma ihtimaliniz yüksek kayıp düşerek, neymiş ayaklarım yumoş olucak diye totoyu çatlat :)  Dolayısıyla tekrar bol köpüklü yıkayıp durulamak zorunda kaldım. Olsun dedim, kokusunu pek sevmesem de yıkadıktan sonra bile kalan nemlendirme etkisini sevdim çünkü... En azından bitene kadar kullanırım dedim ancak ne mümkün. 3 kere kullandım, 4. kullanışımda ürün gelmemeye başladı dolu olduğu halde... Meğer homojen olmayan yapısından dolayı tüm yağlar kapağa yakın kısımda kalarak ilk 3 banyoda harcanmış, geriye partikülleri kalmış ve onlarda ne kadar sıkarsanız sıkın gelmiyorlar. Ben neyleyim kullanamadığım peelingi...

   

   Gerçi vazgeçmedim yılmadım, fotoğraflarını çektikten sonraki banyo seansımda kesiverdim makasla:) Fotoğraflarda görüyorsunuz, bu haliyle bikaç kez daha kullanabilicem. Aslında içeriği güzel, iyi niyetle yapılmış kötü ambalajlı bir ürün :) Ambalaj tasarımından dolayı kullanışsız ve dolayısıyla almayı düşünmeyeceğim tekrar... Oysa kapaklı çevir aç kutuda olsa hiç bu sorunlarımız olmayacaktı... 50 ml fiyatı 32 TL, yani aynı fiyata pek çok ikamesini bulabiliriz.

                          
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder