31 Aralık 2013 Salı

Yeni yıl hediyelerim VOL:2 :)

   Merhabalarrrr :) İlk erken yeni yıl hediyemi kazandığım çekilişten "Modern Tıpçı" mdan almıştım, şahane hediyeler seçmişti benim için biliyorsunuz, merak edenler için buyrunuz.. Bu sabah ise kargocunun kapıyı çalmasıyla uyandım, en sevdiğim uyandırılma şekillerinden :)))) Şehir dışından kardeşim diyebileceğim, üniversiteden sınıf arkadaşım olan dostumdan geldi hediyeler... Ben de ona ufak bişeyler göndermiştim, birbirimizi o kadar iyi tanıyoruz ki artık, hediyelerimizde birbirine benziyor... İkimizde "melek" temalı hediyeler almışız :)



    Evimize bu yıl güzellikler gelecek belli oldu... Hemen duvara asıcam bunu... Bunlar da D&R paketinden çıkanlar...
 




   Mektubun içinde beni bir sürpriz daha bekliyormuş; melek kanatlı çokkkkk güzel bir kolye... Fotoğrafını çektikten sonra hemen takıverdim, kendisinde de aynısından varmış :) Mesafeler engel değil kalbimizin beraber çarpmasına bi meleğin kanatlarında...

                      

    Defterleri (yazmayı), melekleri ve mor rengi çok sevdiğimi bilen dostum nasıl bulduysa bu mor melek kanatlı defteri göndermiş bana... Notluk, üstünde "Sen herkesin sahip olmak istediği bir dostsun" yazan magnet, "Mutlu Yıllar" yazılı bir yıldız, ona mektup yazmayı aksatmamam için üstünde "BANA YAZ:) Kaçarın yok ki:) Arayı açma.." yazan boş mektup kartı ve pırıl pırıl bir yeni yıl kozalağı :))) En önemlisi mektubun satırlarında yazan o güzel sıcacık cümleler...

   Gün içinde aldığım diğer yeni yıl hediyelerini de paylaşmaya devam edicem:) ŞİMDİDEN MUSSSSMUTLU YILLARRRR, 2014 ÇOK GÜZELSİN:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder