16 Aralık 2013 Pazartesi

Victoria's Secret Beauty Rush Lip Gloss - Gloss Pour Les Levres / Dudak Parlatıcısı

   Merhabalarrr... Yeni yıl yaklaşırken yılbaşı gecesi makyajını düşünmeye başladık bile... Hiç kısırganmadan, çekinmeden, abartıdan korkmadan ışıl ışıl olabileceğimiz bir geceye alternatif olabilecek bir parlatıcıyı anlatmak istedim bende.. Hem de aynısının biraz farklı bir tonunu çekilişte sizlerden birisine hediye etmiş olacağım için anlatmanın tam zamanı dedim. Victoria's Secret ürünleriyle kendimizi şımartmayı seviyoruz galiba :)

                  

   Kokusu-tadı inanılmaz, gerçekten etkisi geçtikçe tekrar tekrar sürme isteği uyandırıyor. Fotoğraflarda gördüğünüz rengi oldukça açık bir pembe etki bırakıyor ve ufak ışıltıları var, nerdeyse nüde bir etki fotoğrafta da göreceğiniz üzere... Ben bu parlatıcıyı başka renkli bir ürünün üzerine uygulamayı sevmiyorum, nedeni ise ,ve belki de ürünün tek olumsuz tarafı, biraz yoğun ve ağır bir dokusu var. Kalıcılık anlamında iyi fakat renkli bir ürünün ütüne uygulandığında iyice kalınlaştığı hissi veriyor bana... Dolayısıyla göz makyajına ağırlık verdiğim zaman sadece bir parlatıcıyla dudaklarımın üzerinden geçmek istediğimde kullanmayı tercih ediyorum.







   Umarım hediye edeceğim talihli arkadaşım da (onunkisi pembeden ziyade daha kırmızı tonlarında)  severek kullanır. Meraklısı için içeriğinin de fotoğrafını paylaştım. Ben yurt dışından çok ucuz bir fiyata almıştım, sanırım 3 tanesini 5$ gibi bir fiyata aldım, kampanyadaydı, arkadaşlarıma da bol bol hediye ettim:) Türkiye fiyatının 30 TL civarlarında  olduğunu duydum ama açıkçası kendim teyit etmedim, emin değilim.

   Gözünüze çarparsa, uygun fiyatlı bulursanız bence deneyin:)

                     

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder