15 Aralık 2013 Pazar

Reviva Labs Hawaiian Seaweed Beauty Mask / Yüz Maskesi

   Merhabalarrr :) Bugün pazar, eh günü cilt bakımına ayıralım dedim. Size Reviva'nın yüz maskesini anlatmaya karar verdim, bi yandan fotoğraflarını çektim bi yandan maskeyi yüzümde beklettim bakımımı yaptım :)
   Reviva Labs ürünleri benim bildiğim Türkiye'de sadece GNC mağazalarında var ki bende ordan almıştım bu maskeyi, bir de internet üzerinde 1-2 sitede online satışı var. Pek tanıdığımız bildiğimiz bir marka olmadığını fark ettim internetten araştırmaya girince... Aslında oldukça doğal içerikleri olan, başarılı bir marka. Ancak belki fiyatı biraz yüksek geliyor olabilir çünkü ürün Amerika'dan geliyor ve bildiğiniz üzere genelde ürün fiyatlarını yükseltiyor bu durum. Güncel fiyatı 70 TL civarında... Yurtdışı fiyatı ise 12$ :)


 Her cilt tipi için uygun bir maske. Vaad ettiği etki ise cildin temizlenmesini, canlanmasını ve rahatlamasını sağladığı yönünde... Temizlenmesiyle ilgili yorum yapamicam çünkü zaten temiz cilde uygulanıyor maske ve sonrasında da ılık suyla yıkıyoruz. Ancak canlandırması ve rahatlatması konusunda haklılar. Mucizevi diyemem, ancak düzenli kullanımda (ben haftada 1 kullanıyorum) daha sağlıklı görünen bir cildiniz olduğu doğru.











   Gelelim içeriğine; öncelikle en güzel taraflarından biri paraben içermiyor. Kaolin ve Bentonit ciltteki fazla sebumu emerek temizlenmesini sağlayan doğal minerallermiş. En etkili içeriğinin deniz yosunu olduğunu düşünüyorum, rengi de bana bunu söylüyor maskenin, fotoğraflardan görebileceğiniz üzere açık yeşil bir rengi var. Deniz yosunları cildin rahatlamasını sağlıyormuş. Buğday özü yağı ise cildin beslenmesini sağlıyor. Benim gibi karma-yağlı araı bir cildiniz varsa haftada 1 den fazla kullanmanızı tavsiye etmem, ben önceleri haftada 2 kullanıyordum ancak hafif bir
sivilcelenme yapmaya başlayınca teke düşürdüm hafta sonu bakımı olarak. Tam içerik listesi
şöyle; Saf su, hawaiian deniz yosunu ekstresi , kaolin, bentonit, gliserin, lubrajel, buğdayözü yağı, polisorbat 20, sorbitol, esansiyel yağ (koku), krom oksit green (pigment), potasyum sorbat, sodyum benzoat, sitrik asit.
   Kullanım önerisi; cilde orta kalınlıkta uygulayıp 20-30 dakika bekletilmesi... Sıvı bir kıvamı yok maskenin, beklettikçe de hafiften kurumaya başlıyor ancak kaskatı olup germiyor cildi. Ben banyo öncesi kullanıyorum ve duşta ılık suyla yıkıyorum ancak böyle bir şartı yok tabi ki... Bol ılık suyla durulayabilirsiniz ya da ıslak pamuk veya temizleyici pedlerle temizleyebilirsiniz.
   Genel olarak başarılı bir maske diyebilirim ancak bittikten sonra tekrar alır mıyım bilmiyorum. Türkiye fiyatı ile kalite arasında biraz fark var açıkçası, güzel bir ürün ancak 70 TL ye başka maskelerde tercih edilebilir, ben denemek istedim ve bitirinceye kadar devam ediyorum.




  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder