18 Aralık 2013 Çarşamba

Maybelline New York Blush 800 Pressworthy Pink - Allık

  Bugün bir allık yazısı yazmak istedim; Maybelline'in 800 Pressworthy Pink allığı... Yalnız sanırım ki yine Türkiye'de olmayan bir ürün :( Ben aradım ama bulamadım internette... Kısaca anlatmak isterim. Zaten "limited edition" ibaresiyle satışta, amazon.com da ve e-bay da halen satışı var. Fiyatı 2-4-8-16$ civarı, çeşitli indirimleri var, siteden siteye çok değişiyor. Ürün 2.5 g...


     






                         




     Adından da anlayacağımız üzere pembe tonlarında bir ürün ama açık bir pembe değil... Ayrıca küçücük simler var içerisinde, ben pek simli allık kullanmaktan hoşlanmasam da beni rahatsız etmedi. Ayrıca pigmentasyonu orta yoğunlukta, etkisi ve kalıcılığı fena değil... Az fırça darbesiyle yeterli renk elde edilebiliyor bu da tabi ürünün kullanım ömrünü arttırıyor.

 
                     

    Toz allık kullanmayı seviyorum ben dolayısıyla toz allık formunda tasarlanmış bu allığı da keyifle kullanmaya başladım. Günlük makyajımda hafif bir pudrayla kullandığımda doğal bir pembelikle ışıldıyor yanaklarım ve sağlıklı bir görüntü elde ediyorum. Ben ayrıca özellikle göz farı kullanmadığım makyajlarımda hafif dokunuşlarla kaş altıma da uygulamayı seviyorum allığımı, çok doğal ve hoş bir görünüm elde ediyorum. Pembe far olarak ya da göz pınarlarına da yine uygulanabilir tercihen, özellikle az ürünle makyaj yapmamız gereken hazırlıksız yakalandığımız ya da fazla ağırlık yapmak istemediğimiz durumlarda kurtarıcı oluyor allıklar :)

  

                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder