3 Aralık 2013 Salı

Fresh Look Under MakeUp Cream - Makyaj Bazı

 Cildim parlamaya müsait; bu nedenle de makyaj bazlarını severek kullanıyorum ve deniyorum :) Bu ürün de Vanilya Kutumdan çıkmıştı, dönem dönem şans verdim, kullandım. Aslında vadettiği gibi makyajın daha dayanaklı olmasını sağlıyor ancak benim cildimde her kullandığımda sivilcelenme yaptı. Acaba denk mi geldi, regli dönemim nedeniyle mi, ya da kullandığım diğer ürünlerden dolayı olabilir mi... diye ara verip verip tekrar kullanmaya başladım, ancak her seferinde sonuç aynıydı maalesef. Bu tabi benim cildime etkisi, genellemek istemem, çünkü çok severek kullandığım bir marka ve pek çok ürününü devamlı kullanıyorum ancak maalesef makyaj altı kremini kullanamayacağım.
 Kullanım önerisi olarak nemlendiriciden sonra makyajdan önce deniliyor. Mümkünse nemlendiriciyi kullandıktan sonra bi 5 dakika kadar ara verin ve ürünü kullanın, aynı şekilde makyaja başlamadan önce de bi bu kadar cildin ürünü emmesini beklerseniz daha başarılı sonuç alacaksınız ;)
 Sadece yüzünüze değil göz bölgesi ve boynunuzda da ürünü kullanabilirsiniz, özellikle de göz çevresinde makyajdan dolayı oluşan kırışıklıkları doldurmada etkili olduğu söyleniyor.
  Pantenol, babassu bitkisi,  A-vitamini, E-vitamini, Hyaluronik Asit var içeriğinde; dolayısıyla cildi nemlendirme, yumuşatma, elastikiyet kazandırma ve pürüzsüzlük iddiası var ;) Denemeye değer, umarım siz benim yaşadığım sorunu yaşamazsınız ve memnun kalırsınız.
 Ürün 40 ml, bereketli, devamlı kullanımda en az 2-3 ay kullanabilirsiniz diye düşünüyorum. Güncel Fiyatı ise 40 tl civarı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder