8 Aralık 2013 Pazar

Flormar Supermatte M117 Oje

   Flormar'ın çok beğendiğim bir oje serisi ve onun çok sevdiğim bir rengi Supermatte M117... Öncelikle fırçası çok kullanışlı, tutma yeri uzun olan fırçalar sürüm kolaylığı açısından çok rahat. Ayrıca ince bel gibi tam tutma kısmında incelip yukarı doğru tekrar kalınlaşıyor, tam tutuş kolaylığı sağlıyor.
 

   Ojenin tek katı bile oldukça yoğun ve kapatıcı ancak daha güzel bir sonuç için 2 kat sürüyorum ben fotoğraflardaki gibi. Bazen 2. katı sürdüğümüzde ojenin kuruması zaman alıyor, bu da bulaşma ve bozulma riskini arttırıyor ancak bu ojede öyle bir sorun yaşamadım ben.



   İsmine aldanıp mat bir seri diye düşünmeyin, fotoğraflarda da gördüğünüz gibi gayet parlak bir oje. Genelde yazın ya da baharda tercih ediyoruz bu tarz cıvıl cıvıl renkleri ancak ben bazen bu soğuk havalarda içimi ısıtacak renklere yöneliyorum ve çok da mutlu oluyorum, bana kapıda baharın beklediğini hatırlatıyor :) Tabi ki yanık tende bikiniyle harika durur ancak kışın nasıl kombinlicem diye düşünmeyin; siyah, gri ve beyazlarla da çok hoş duruyor. Bazen tek bir ayrıntı gününüzü renklendirebilir ;)


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder