21 Ocak 2014 Salı

Bebak Acı Badem Sütlü Makyaj Temizleme Mendili

    Merhabalar; bugün konuğum Bebak' ın makyaj temizleme mendili... Fiyatını gördüğümde inanamadım, ihtiyacım olmamasına rağmen alıverdim :) Acı badem sütünü bolca kullanmışlığım var. Mesleğimden dolayı (sahne sanatları diye ipucu verebilirim çok deşifre olmadan :)) mecburen ağır makyaj yapmam gerekebiliyor sık sık ve acı badem sütü de hem ekonomik hem de temizlemeyle nemlendirmeyi aynı anda sağladığı için eve dönüp akşam cilt temizleme ve bakım ritüellerimi uygulayana kadar gayet iyi idare ediyor.




   Bir süredir de bu temizleme mendillerini merak ediyordum çünkü temizleme sütünden daha pratik; pamuğa ihtiyaç yok ve içinde 20 adet mendil bulunduğu için çantaya at ve çık... Şehir dışı seyahatleri için de tercih edilebilir rahatlıkla... Yine tek ürünle hem göz makyajınızı (suya dayanıklı dahil) hem de cildinizi temizleyebiliyorsunuz, böylelikle de valizde değer miktarda hafifleme sağlayabilirsiniz.

   Yalnız yapısı biraz kuru, bu nedenle de maskarayı çıkartırken biraz uğraşmam gerekti. Açıklama kısmında "suya dayanıklı maskaranızı bile tek seferde çıkarır" deniliyor ancak bu söz biraz iddialı olmuş diyebilirim, yine de evet çıkartıyor :) Bu nedenle aslında ben göz makyajımı temizlemek için temizleme sularından ve/ya göz makyaj temizleyicilerinden faydalanıyorum, cildimi temizlerken bu ürünü kullanıyorum.



   Ürün tüm cilt tiplerinin kullanabileceği şekilde üretilmiş. Gerçekten de yağlı ciltleri yağlandıracak bir yapısı da yok kuru ciltleri kurutacak bir yapısı da... Dermatolojik olarak da test edilmiş. Yüz, boyun ve göz çevresinde kullanabilirsiniz.

   Gelelim diğer vadettiklerine; gerginlik, kuruluk ve ciltte makyaj temizlendikten sonra yapış yapış bir his bırakmadan , mükemmel bir yumuşaklık ve tertemiz bir cilt... Evet gerçekten de bunların hepsini sağlıyor. Ancak bu demek değil ki sadece bunu kullanın ne yıkamaya, ne toniğe ne de nemlendiriciye ihtiyacınız var. Hayır, bunu ilk adım olarak düşünün; makyaj temizleme suyu ya da sütü yerine bir alternatif olabilir. Aslında diğer makyaj temizleme mendilleriyle aynı... Sonrasında ben mutlaka yüzümü jelle yıkıyorum, toniğimi kullanıyorum ve nemlendiricimi sürüyorum. Yani günlük rutinimi aynen devam ettiriyorum.



   Ben 3 TL gibi bir fiyata aldım :) İçinde 20 adet mendil var. Makyajın yoğunluğuna göre 1-2 veya 3 mendil kullanmanız gerekebilir ancak nerden baksanız çok ama çok uygun fiyatlı çok iyi bir alternatif bence... 3 ay kullanım süresi... Zaten günde 1 adet bile kullansanız 20 gün idare ediyor, yani makyaj yapmadığımız günleri de hesaplarsak yine de 3 ay yeterli bir süre...

   Kokusu yine acı badem sütüyle çok benzer, benim sevdiğim bir koku ancak keskin sayılabilecek bir kokusu var bu konuda hassassanız.

                     

   Gelelim kötü habere; içerisinde 4 farklı paraben çeşidi var. Bunun dışında yine Propylen Glykol, Phenoxyethanol... gibi ciltle çok da dost olmayan maddeler var. Dolayısıyla ben acil durumlar için zaman zaman kullanmayı belki düşünebilirim ancak düzenli olarak kullanacağım bir ürün değil.
  

4 yorum:

  1. ben de bu markayı saf sanıyordum ancak içeriği görünce almaktan vazgeçtim.takip ediyorum blogunuzu,sizi de beklerim

    lamapink.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef makyaj temizleme mendilinde bolca paraben varmış, ben de şaşırdım :( Ancak diğer ürünlerini henüz inceleyemedim hepsinde böyle değildir umarım... Geliyorum ziyaretine bloğuna :)

      Sil
  2. Bende de var bu ürün. Kokusu biraz ağır geldi bana. Özellikle yorgun olduğum zamanlar bununla çıkarıyorum makyajımı. Çok yoğun kokusu ve içeriğinde bir sürü paraben olması nedeniyle bir daha almayacağım ürünler arasında. Bu arada blogunu yeni keşfettim hemen takibe aldım. Benim de blogum var : mimarngzndenmakyaj.blospot.com beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bloğunu ziyaret ettim, hayırlı olsun... Bir de yorum bıraktım, okuduktan sonra soruların olursa sosyoperi@gmail.com a e mail atabilirsin ;) Sevgiler...

      Sil