25 Kasım 2013 Pazartesi

The Body Shop Cranberry Joy Body Scrub / Vücut Pellingi

Merhabalarrr :) İnanılmaz güzel kokan bir vücut peelinginden bahsetmek istiyorum size... THE BODY SHOP, Cranberry Joy, Body Scrub'ı Body Shop indiriminden gayet uygun fiyata almıştım. Sanırım 20 tl civarı... Cranberry'i nasıl çevirebilirim Türkçeye diye düşünürken zargan sözlükten faydalandım ve "kızılcığa benzer bir meyve, Amerikan üzümü" sonuçlarına ulaştım, kokusu çilek ve kiraz arası diyebilirim. İçinde kurutulmuş yaban mersini safran çiçeği yağı, üzüm çekirdeği yağı, kayısı çekirdeği yağı ve E vitamini var. O kadar çok yağ içeriği olduğuna bakmayın, öyle yağlı bir dokusu ve hissi yok;) Kullanımı, kokusu çok keyifli... Yalnız bilginize içindeki peeling etkisini veren o nokta şeklindeki parçacıklar suyla eriyen ve yok olan bir içeriğe sahip değil, bol suyla durulanmak ve duşu da temizlemek gerekiyor ama iyi haber suyu tuttuğunuz an akıp gidiyor parçacıklar, direnişçi değiller :) 200 ml ini yaklaşık 2 aydır kullanıyorum, henüz bitmedi ancak fotoğraflarda gözüktüğü gibi az kaldı. Tekrar almayı düşünür müyüm, evet... Açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var, acele etmenize gerek yok, keyfini çıkarın;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder