17 Kasım 2013 Pazar

Max Factor Ageless Elixir 2 İn 1 Foundation + Serum SPF 15 (Golden 75)

   Merhabalar :) İlk olarak bir derginin içinden çıkan mini deneme boyu sayesinde tanıştım bu fondötenle ve bayıldım. Resmen kadife gibi olmuştu cildim ve koşa koşa gittim ve hemen edindim. Çok bereketli bir ürün, gerçi bunda benim araya farklı pudra ve/veya fondötenler almamın da etkisi var sanırım, ki yine de en az 6 ay kullanabileceğiniz bir miktar 30 ml... Yalnız benim cildim karma olduğu için midir nedir çok çabuk parlama yapıyor,aslında ürünün özelliği yağsız bir yapısı olması. Kullandıktan sonra 1 saat olmadan alnım, yanaklarım, çenem ve nerdeyse tüm yüzüm pırıl pırıl oluyor :) Ben de çare olarak sürer sürmez transparan pudrayla devam ediyorum makyajıma ama yine de bir süre sonra transparan pudrayı tazelemem gerekiyor. Demem o ki kuru ciltliler düşünmeden alsın, karma ciltliler biraz düşünsün ancak yağlı bir cildiniz varsa tereddüt edebilirsiniz ;) Serum (yaşlanmayı geciktirici) + fondöten (yani ikisi bir arada), ayrıca 15 koruma faktörüne sahip... Fiyatı da ne pahalı ne de çok ucuz diyebilirim, alalı 1 yılı aştığı için (ki açıldıktan sonra kullanım süresi de 1 yıl, dolayısıyla kalan ürünü kullanmamayı düşünüyorum) aldığım fiyatı hatırlamıyorum.

*Lilakutu'da satış fiyatı 62 TL


   Derler ki fondöten alırken bilek içinize uygulayın en doğru rengi bulabilmek için ;) Benimkisi Golden 75...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder